Moni markkinoija painii mainonnan kohdentamiseen liittyvien haasteiden parissa: asiakasdataa kerätään koko ajan valtavia määriä, mutta sitä ei pystytä hyödyntämään tehokkaasti, sillä data on ripoteltuna sinne tänne eri järjestelmiin.
Olemme nyt täydentäneet Liana Technologiesin ratkaisuja Google Ads -integraatiolla, jonka avulla voit hyödyntää monikanavaista markkinointidataa ja luoda tehokkaita mainoskampanjoita – yhden käyttöliittymän kautta.
Löydä mainoksillesi uusia kohdeyleisöjä
Ota datasta kaikki hyöty irti
Mittaa markkinointisi hyötysuhde (ROI)
Liana Technologiesin Google Ads -integraatio:
- Erilaiset kampanjatyypit: etsi yleisöjä, hyödynnä olemassa olevia tai kokeile molempia lähestymistapoja
- Kaikki tarvittava yhdessä paikassa: ota mainokset osaksi markkinoinnin automaatioketjuasi ja hallitse kokonaisuutta yhdellä käyttöliittymällä
- Monikanavainen markkinointi: näet yhdellä vilkaisulla, kuinka tehokasta mainonta on muihin markkinointikanaviin, kuten sähköpostimarkkinointiin ja someen, verrattuna
- Mittaa tuloksia: seuraa mainosnäkyvyyttä, budjettia, CTR:ää, konversiota, CPC:tä ja ROI:ta.