Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Osallistu webinaariimme

164.2025 klo 10.00 – Kasvata konversioita sisältöjen personoinnilla

Uutishuone

Lianan lehdistötiedotteet

Lue lisää lehdistötiedotteita

Lianan kysely: viestinnän ammattilaisille ajankohtaisuus on tärkeintä tiedotteessa – uutiskärjen löytäminen suurin haaste

Avaa linkki uudessa välilehdessä

Markkinointi- ja viestintäteknologiayritys Liana teki alkuvuodesta 2025 kyselyn suomalaisille viestinnän ammattilaisille viestinnän resursoinnista, lehdistötiedotteiden käytöstä sekä viestinnän mittaa...


Haastava taloustilanne heijastuu markkinoinnin automaatioon – käyttäjien mukaan satsaus kannattaa

Avaa linkki uudessa välilehdessä

Haastava taloustilanne näkyy selvästi markkinointiteknologiayritys Lianan tuoreen markkinoinnin automaatio -kyselyn tuloksissa: kustannukset ovat nousseet merkittävimmäksi esteeksi markkinoinnin autom...


72 % markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisista on huolissaan tekoälyn käytön eettisistä vaikutuksista digitaalisessa markkinoinnissa

Avaa linkki uudessa välilehdessä

Markkinointiteknologiayritys Liana on vuoden ajan tehnyt kyselyjä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille tekoälyn käytöstä. Vuoden aikana vastauksissa tapahtuneista muutoksista selkein on se, ett...


43 % toimittajista: viestintäkulttuuri on huonontunut Suomessa

Avaa linkki uudessa välilehdessä

Markkinointiteknologiayritys Liana teki yhteistyössä ProCom – Viestinnät ammattilaiset ry:n kanssa kyselyn suomalaisille toimittajille viestintäkulttuurin tilasta sekä lehdistötiedotteiden hyödyntämis...


Powered by ePressi
Lue lisää lehdistötiedotteita

Median yhteydenotot

[email protected]