Lianan lehdistötiedotteet
Lue lisää lehdistötiedotteitaHaastava taloustilanne heijastuu markkinoinnin automaatioon – käyttäjien mukaan satsaus kannattaa
Avaa linkki uudessa välilehdessäHaastava taloustilanne näkyy selvästi markkinointiteknologiayritys Lianan tuoreen markkinoinnin automaatio -kyselyn tuloksissa: kustannukset ovat nousseet merkittävimmäksi esteeksi markkinoinnin autom...
72 % markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisista on huolissaan tekoälyn käytön eettisistä vaikutuksista digitaalisessa markkinoinnissa
Avaa linkki uudessa välilehdessäMarkkinointiteknologiayritys Liana on vuoden ajan tehnyt kyselyjä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille tekoälyn käytöstä. Vuoden aikana vastauksissa tapahtuneista muutoksista selkein on se, ett...
43 % toimittajista: viestintäkulttuuri on huonontunut Suomessa
Avaa linkki uudessa välilehdessäMarkkinointiteknologiayritys Liana teki yhteistyössä ProCom – Viestinnät ammattilaiset ry:n kanssa kyselyn suomalaisille toimittajille viestintäkulttuurin tilasta sekä lehdistötiedotteiden hyödyntämis...
Suomalaiset toimittajat: asiantuntijoiden ja päättäjien haastatteluvalmius on laskenut
Avaa linkki uudessa välilehdessäOhjelmistoyritys Liana teki kyselyn suomalaisille toimittajille lehdistötiedotteiden hyödyntämisestä sekä viestintäkulttuurin tilasta Suomessa. Kyselyyn vastasi 134 toimittajaa ja vastauksista selvisi...