Lianan lehdistötiedotteet
Lue lisää lehdistötiedotteita
Lianan kysely: viestinnän ammattilaisille ajankohtaisuus on tärkeintä tiedotteessa – uutiskärjen löytäminen suurin haaste
Avaa linkki uudessa välilehdessäMarkkinointi- ja viestintäteknologiayritys Liana teki alkuvuodesta 2025 kyselyn suomalaisille viestinnän ammattilaisille viestinnän resursoinnista, lehdistötiedotteiden käytöstä sekä viestinnän mittaa...

Haastava taloustilanne heijastuu markkinoinnin automaatioon – käyttäjien mukaan satsaus kannattaa
Avaa linkki uudessa välilehdessäHaastava taloustilanne näkyy selvästi markkinointiteknologiayritys Lianan tuoreen markkinoinnin automaatio -kyselyn tuloksissa: kustannukset ovat nousseet merkittävimmäksi esteeksi markkinoinnin autom...

72 % markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisista on huolissaan tekoälyn käytön eettisistä vaikutuksista digitaalisessa markkinoinnissa
Avaa linkki uudessa välilehdessäMarkkinointiteknologiayritys Liana on vuoden ajan tehnyt kyselyjä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille tekoälyn käytöstä. Vuoden aikana vastauksissa tapahtuneista muutoksista selkein on se, ett...

43 % toimittajista: viestintäkulttuuri on huonontunut Suomessa
Avaa linkki uudessa välilehdessäMarkkinointiteknologiayritys Liana teki yhteistyössä ProCom – Viestinnät ammattilaiset ry:n kanssa kyselyn suomalaisille toimittajille viestintäkulttuurin tilasta sekä lehdistötiedotteiden hyödyntämis...