Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Uutishuone

Lianan lehdistötiedotteet

Lue lisää lehdistötiedotteita

Haastava taloustilanne heijastuu markkinoinnin automaatioon – käyttäjien mukaan satsaus kannattaa

Avaa linkki uudessa välilehdessä

Haastava taloustilanne näkyy selvästi markkinointiteknologiayritys Lianan tuoreen markkinoinnin automaatio -kyselyn tuloksissa: kustannukset ovat nousseet merkittävimmäksi esteeksi markkinoinnin autom...


72 % markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisista on huolissaan tekoälyn käytön eettisistä vaikutuksista digitaalisessa markkinoinnissa

Avaa linkki uudessa välilehdessä

Markkinointiteknologiayritys Liana on vuoden ajan tehnyt kyselyjä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille tekoälyn käytöstä. Vuoden aikana vastauksissa tapahtuneista muutoksista selkein on se, ett...


43 % toimittajista: viestintäkulttuuri on huonontunut Suomessa

Avaa linkki uudessa välilehdessä

Markkinointiteknologiayritys Liana teki yhteistyössä ProCom – Viestinnät ammattilaiset ry:n kanssa kyselyn suomalaisille toimittajille viestintäkulttuurin tilasta sekä lehdistötiedotteiden hyödyntämis...


Suomalaiset toimittajat: asiantuntijoiden ja päättäjien haastatteluvalmius on laskenut

Avaa linkki uudessa välilehdessä

Ohjelmistoyritys Liana teki kyselyn suomalaisille toimittajille lehdistötiedotteiden hyödyntämisestä sekä viestintäkulttuurin tilasta Suomessa. Kyselyyn vastasi 134 toimittajaa ja vastauksista selvisi...


Powered by ePressi
Lue lisää lehdistötiedotteita

Median yhteydenotot

[email protected]