Teimme kyselyn suomalaisille markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille markkinointiteknologioiden käytöstä. Halusimme selvittää, miten ja missä määrin organisaatiot hyödyntävät markkinoinnin teknologioita tällä hetkellä ja lasketaanko organisaatioissa niiden ROI:ta.
Saimme 144 vastausta erilaisista organisaatioista niin B2B- ja B2C-sektoreilta kuin julkiselta puolelta ja järjestöistäkin. Lue tästä oppaasta kyselymme tulokset.
Oppaassa vastataan mm. näihin:
-
Missä teknologiassa on paras ROI (Return on Investment), eli tuottosuhde?
-
Ovatko kaikki ostopolun askeleet yhtä tärkeitä ROI:n kannalta?
-
Mistä johtuu, että markkinointiteknologioita ei hyödynnetä parhaalla tavalla?
-
Onko organisaatioissa painetta laskea markkinoinnin kuluja?
Saat oppaan käyttöösi tilaamalla Liana Technologiesin digimarkkinoijan uutiskirjeen. Kuukausittain ilmestyvä uutiskirje sisältää ajankohtaista tietoa ja hyväksi havaittuja vinkkejä digitaaliseen viestintään. Uutiskirjeen tilaus on maksutonta ja sen voi perua koska tahansa.
Uutiskirjeen tilaajien tiedot tallennetaan Liana Technologiesin markkinointirekisteriin. Käsittelemme kaikkia henkilötietoja luottamuksella, emmekä luovuta niitä eteenpäin.