Markkinoinnin automaatio -kyselyn tuloksista koottu opas on täällä taas!
On jälleen aika käydä läpi, mitä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset ajattelevat markkinoinnin automaatiosta. Neljättä kertaa järjestettyyn kyselyymme osallistui 379 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista ympäri maailman.
Tällä kertaa kyselymme oli laajempi kuin koskaan, ja se keskittyi erityisesti markkinoinnin automaation käyttötapoihin ja automaatiolla saavutettuihin tuloksiin.
📗 Lataa opas ja lue:
- Millaisia automaatiokampanjoita markkinoijat toteuttavat?
- Millaisia tuloksia markkinoinnin automaatiolla on saavutettu ja miten tuloksia mitataan?
- Kuinka tyytyväisiä markkinoijat ovat käyttämiinsä automaatiotyökaluihin?
- Miten markkinoinnin automaatioon aiotaan panostaa vuonna 2025?
Saat oppaan käyttöösi tilaamalla Liana Technologiesin digimarkkinoijan uutiskirjeen. Kuukausittain ilmestyvä uutiskirje sisältää ajankohtaista tietoa ja hyväksi havaittuja vinkkejä digitaaliseen viestintään. Uutiskirjeen tilaus on maksutonta ja sen voi perua koska tahansa.
Uutiskirjeen tilaajien tiedot tallennetaan Liana Technologiesin markkinointirekisteriin. Käsittelemme kaikkia henkilötietoja luottamuksella, emmekä luovuta niitä eteenpäin.