Näin markkinoijat käyttävät automaatiota
Markkinoinnin automaatio -kyselyn tuloksista koottu opas on täällä taas!
On jälleen aika käydä läpi, mitä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset ajattelevat markkinoinnin automaatiosta. Neljättä kertaa järjestettyyn kyselyymme osallistui 379 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista ympäri maailman.
Tällä kertaa kyselymme oli laajempi kuin koskaan, ja se keskittyi erityisesti markkinoinnin automaation käyttötapoihin ja automaatiolla saavutettuihin tuloksiin.
Lataa opas ja lue:
- Millaisia automaatiokampanjoita markkinoijat toteuttavat?
- Millaisia tuloksia markkinoinnin automaatiolla on saavutettu ja miten niitä mitataan?
- Kuinka tyytyväisiä markkinoijat ovat käyttämiinsä automaatiotyökaluihin?
- Miten markkinoinnin automaatioon aiotaan panostaa vuonna 2025?
Nostoja kyselyn tuloksista
52 % käyttäjistä hyödyntää markkinoinnin automaatiota liidien generointiin
8 % käyttäjistä ei mittaa lainkaan markkinoinnin automaation tuloksia
Markkinoinnin automaation käyttäjistä 92 % suosittelee automaatiota muille
38 % käyttäjistä on kasvattanut liidien määrää markkinoinnin automaatiolla
Aloita markkinoinnin automaatio helposti LianaAutomationilla
Kotimaisella markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationilla toteutat tuloksia tuovat kampanjat liidien generointiin, asiakkaiden sitouttamiseen, lisä- ja ristiinmyyntiin ja lukuisiin muihin tarkoituksiin – joko itsenäisesti tai asiantuntijoidemme avulla.
379 markkinoijan kokemukset ja ajatukset automaatiosta suoraan sähköpostiisi
Täyttämällä lomakkeen saat Markkinoinnin automaatio vuonna 2025 -oppaan suoraan sähköpostiisi. Toivotamme sinulle mukavia lukuhetkiä!