Miten automaatiota käytetään ja mitä siitä ajatellaan?

Markkinoinnin automaatio vuonna 2025

nainen hymyilee ja lukee kannettavalta tietokoneelta Lianan Markkinoinnin automaatio vuonna 2025 -opasta

Näin markkinoijat käyttävät automaatiota

Markkinoinnin automaatio -kyselyn tuloksista koottu opas on täällä taas!

On jälleen aika käydä läpi, mitä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaiset ajattelevat markkinoinnin automaatiosta. Neljättä kertaa järjestettyyn kyselyymme osallistui 379 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista ympäri maailman.

Tällä kertaa kyselymme oli laajempi kuin koskaan, ja se keskittyi erityisesti markkinoinnin automaation käyttötapoihin ja automaatiolla saavutettuihin tuloksiin.

Lataa opas ja lue:

  • Millaisia automaatiokampanjoita markkinoijat toteuttavat?
  • Millaisia tuloksia markkinoinnin automaatiolla on saavutettu ja miten niitä mitataan?
  • Kuinka tyytyväisiä markkinoijat ovat käyttämiinsä automaatiotyökaluihin?
  • Miten markkinoinnin automaatioon aiotaan panostaa vuonna 2025?

Nostoja kyselyn tuloksista

52 % käyttäjistä hyödyntää markkinoinnin automaatiota liidien generointiin

52 %

8 % käyttäjistä ei mittaa lainkaan markkinoinnin automaation tuloksia

8 %

Markkinoinnin automaation käyttäjistä 92 % suosittelee automaatiota muille

92 %

38 % käyttäjistä on kasvattanut liidien määrää markkinoinnin automaatiolla

38 %

Aloita markkinoinnin automaatio helposti LianaAutomationilla

Kotimaisella markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationilla toteutat tuloksia tuovat kampanjat liidien generointiin, asiakkaiden sitouttamiseen, lisä- ja ristiinmyyntiin ja lukuisiin muihin tarkoituksiin – joko itsenäisesti tai asiantuntijoidemme avulla.

Tutustu LianaAutomationiin

379 markkinoijan kokemukset ja ajatukset automaatiosta suoraan sähköpostiisi

Täyttämällä lomakkeen saat Markkinoinnin automaatio vuonna 2025 -oppaan suoraan sähköpostiisi. Toivotamme sinulle mukavia lukuhetkiä!

Lataa opas itsellesi

Oletko Lianan asiakas?
Haluaisitko keskustella asiantuntijamme kanssa markkinoinnin ja viestinnän teknologioiden ja palveluiden tarpeistasi?