Mitä hakukoneoptimoinnin palvelut sisältävät?
Hakukoneoptimoinnin avulla löydät juuri oikeat asiakkaat ja ennen kaikkea, he löytävät teidät. SEO-palvelut sisältävät:
- SEO-auditointi, jossa kartoitetaan näkyvyyden nykytilanne
- Avainsanatutkimus
- Aloituspalaveri, jossa määritellään tavoitteet
- Tulossuunnitelma, jonka tuella seurataan tavoitteiden toteutumista
- Reaaliaikainen Google Looker Studio -raportointiympäristö ja kuukausittainen raportti
- Säännölliset kehityspalaverit ja tulosten läpikäynti
Teemme myös tarvittavat toimenpiteet verkkosivuston tai verkkokaupan uudistuksen yhteydessä hakukonenäkyvyyden säilyttämiseksi. Lisäpalveluna voimme tehdä esimerkiksi hakukonemainontaa ja sosiaalisen median mainontaa.
Miksi Liana on paras valinta SEO-kumppaniksi?
Meillä on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin teknologioista ja niiden markkinoinnista. Kattavan kokemuksemme ansiosta voit luottaa, että suurimpaan osaan kohtaamistasi haasteista on jo olemassa ratkaisu.
On edessäsi sitten uusi verkkopalveluprojekti tai nykyisen sivuston kehittäminen, autamme sinua varmistamaan parhaan mahdollisen verkkonäkyvyyden. Asetamme kanssasi oikeat tavoitteet, kerromme miten kannattaa lähteä liikkeelle ja huolehdimme, että tavoitteiden saavuttamiseksi tehdään oikeita asioita suunnitteluvaiheesta käytännön toimenpiteisiin asti. Tärkein tehtävämme on tuottaa teille tuloksia.
Cailap luottaa hakukoneoptimoinnissa Lianan ammatilaisiin
Suomalainen kauneustuotteita myyvä perheyritys Cailap toteuttaa hakukoneoptimointia yhdessä Lianan ammattilaisten kanssa. Tulosten ohella kumppanuus on auttanut Cailapia hahmottamaan hakukoneoptimoinnin lainalaisuuksia juuri omassa liiketoiminnassa. Ota yhteyttä niin kerromme lisää SEO-palveluistamme!
Toteutamme Google-optimointia kaikille sivustoille – verkkokaupalla tai ilman
Verkkosivujen hakukoneoptimointi
- Miksi verkkosivujen hakukoneoptimointiin kannattaa panostaa? Kun verkkosivujen sisällöille on tehty Google-optimointi, sivut myös löytyvät hakukoneista korkeammalta. Näin ollen verkkosivut tavoittavat enemmän asiakkaita ja kasvattavat yrityksen liikevaihtoa.
- Miten tämä käytännössä tapahtuu Lianan kanssa? Teemme yhdessä 6–12 kuukauden tavoitesuunnitelman hakukonenäkyvyytenne parantamiseksi. Kumppanuuden alussa toteutetaan verkkosivuston SEO-auditointi sekä avainsanatutkimus, joista saatujen tietojen perusteella kehitystyö lähtee liikkeelle. Oma hakukoneoptimoinnin asiantuntijasi tukee säännöllisesti sivustosi kehittämisessä ja käy tuloksia läpi.
- Lisäpalveluna voimme tehdä esimerkiksi: Maksullista mainontaa (Google-mainonta, some-mainonta) sekä erilaisia markkinoinnin automaatiokampanjoita.
Verkkokaupan hakukoneoptimointi
- Miksi verkkokaupan kannattaa panostaa hakukoneoptimointiin? Kun verkkokaupan tuotekuvaukset on toteutettu Google-optimointi mielessä, tuotteet löytyvät korkeammalta hakutuloksista ja verkkosivuille saadaan enemmän liikennettä ja myyntiä.
- Miten tämä käytännössä tapahtuu Lianan kanssa? Teemme yhdessä 6–12 kuukauden tavoitesuunnitelman verkkokaupan myynnin kasvattamiseksi. Kumppanuuden alussa toteutetaan verkkokaupan SEO-auditointi sekä avainsanatutkimus, joista saatujen tietojen perusteella kehitystyö lähtee liikkeelle. Oma hakukoneoptimoinnin asiantuntijasi tukee säännöllisesti verkkokaupan kehittämisessä ja käy tuloksia läpi.
- Lisäpalveluna teemme esimerkiksi: Maksullista mainontaa (Google-mainonta, Google Shopping, some-mainonta) sekä lisä- ja ristiinmyynnin automaatioita.
Miksi hakukoneoptimointi on tärkeää?
Avainsanatutkimus, algoritmi, SSL-sertifikaatti, Google-optimointi, strukturoitu data... Hakukoneoptimointia ymmärtääkseen on hyvä tietää erilaisia termejä ja ymmärtää hakukoneiden toimintaa. Tässä blogiartikkelissa kerromme, miksi hakukoneoptimointi on hyvä ottaa haltuun viimeistään nyt. Jos erilaiset termit ja käytännöt saavat pääsi pyörälle, ei hätää: me olemme valmiita auttamaan sinut vauhtiin hakukoneoptimoinnin kanssa.
Usein kysyttyä hakukoneoptimoinnista
Hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization) tarkoittaa erilaisia hakukonenäkyvyyden kehittämisen toimenpiteitä, joiden avulla pyritään nostamaan sivusto mahdollisimman korkealle hakutuloksissa. Näin ohjataan potentiaaliset asiakkaat omille sivuille kilpailijoiden sivustojen sijaan.
Hakukoneoptimointi sisältää verkkosivuston tai -kaupan sisällön, teknisten elementtien ja linkitysten optimoinnin. Näillä toimilla nostetaan sivuston sijoitusta hakutuloksissa ja houkutellaan orgaanista liikennettä. Keskeisessä roolissa ovat avainsanatutkimus, tekninen SEO, laadukkaan sisällön tuottaminen, sisäisten ja ulkoisten linkkien hallinta, käyttäjäkokemuksen kehittäminen ja hakukoneiden analytiikan seuranta.
Avainsanatutkimus on prosessi, jossa etsitään ja valitaan käyttöön ne sanat tai ilmaukset, joilla etsitään hakukoneista tietoa, tuotteita tai palveluita. Tutkimuksen tavoitteena on parantaa verkkosivuston näkyvyyttä ja saavuttaa haluttu kohdeyleisö tehokkaammin tarkoin valittujen avainsanojen avulla.
Laadukkaasti toteutettu avainsanatutkimus auttaa optimoimaan verkkosivuston sisältöä ja rakennetta, mikä puolestaan edistää hakukonenäkyvyyttä ja houkuttelee relevantimpaa liikennettä sivustolle.
Inspiroidu blogistamme
Lianan blogista löydät runsaasti hyödyllistä ja inspiroivaa sisältöä hakukoneoptimointiin sekä muihin markkinoinnin ja viestinnän eri osa-alueisiin liittyen. Julkaisemme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja ja oppaita.