Olemme auttaneet suuria mediataloja parantamaan digitaalista markkinointiaan ja luomaan uusia tulonlähteitä verkossa.
Markkinointia asiakkuuden koko elinkaarelle
Liana Cloudin avulla mediatalot ja kustantamot voivat helposti kehittää digitaalista markkinointiaan. Uutiskirjeitä personoiduilla sisällöillä ja automatisoidulla toimituksella, yksilöllisiä viestejä kullekin asiakassegmentille sekä kohdennettuja ja automatisoituja mainoskampanjoita – palveluidemme avulla tavoitat kohderyhmäsi kaikissa asiakkuuden elinkaaren vaiheissa.
Automatisoiduilla sisällöillä tavoitat kohderyhmäsi
LianaAutomation-työkalun avulla julkaisijat voivat paitsi lähettää automatisoituja ja oikea-aikaisia uutiskirjeitä, myös hyödyntää:
- SMS- ja WhatsApp-viestejä
- GoogleAds-mainoksia
- mobiilisovelluksen push-viestejä
- automatisoituja printtikampanjoita.
Markkinoinnin automaation tuloksellisuuden varmistavat Lianan asiantuntijat, jotka auttavat sekä kampanjoiden suunnittelussa että toteutuksessa.
Uutiskirjetyökalun avulla rikkaampi tilaajarekisteri
Iltalehden uutiskirjeen tilaajamäärä onnistuttiin lähes kaksinkertaistamaan vuoden aikana Iltalehden otettua käyttöön LianaMailer-uutiskirjetyökalu. Uutiskirjeen sisällön halutaan jatkossakin vastaavan mahdollisimman hyvin lukijoiden tarpeita, joten kirjeissään Iltalehti hyödyntää lukijakyselyjä ja seuraa tarkkaan uutiskirjeiden avaus- ja klikkausprosentteja.
"Parasta Lianan palvelussa on oma yhteyshenkilö, joka tuntee tuotteemme, tietää millaisia työkaluja meillä käytössä ja ymmärtää, mitä tavoitteita meillä on palvelun käytölle."
Miten voimme auttaa?
Työkalumme räätälöidään markkinointi- ja viestintätarpeisiinne sopiviksi. Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja tutustu ratkaisuihimme, joilla selviätte mistä tahansa markkinointiin ja viestintään liittyvästä haasteesta.