Tapahtumamarkkinointi
Nopeuta rutiininomaisia tehtäviä ja vähennä manuaalisen työn määrää automatisoimalla tapahtumamarkkinoinnin vaiheet aina kutsuista kiitoskirjeeseen ja jälkimarkkinointiin asti. Markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationin avulla tavoitat kohderyhmäsi useissa eri kanavissa ja opit lisää tapahtumasi osallistujista.
Hyödynnä automaatiota ennen tapahtumaa
Tapahtumiin kutsuminen ja muistutusviestien lähettäminen onnistuu LianaAutomationilla yhdellä automaatioketjulla.
- Ajasta automaattiset vahvistus- ja muistutusviestit: lähetä vahvistusviestit heti ilmoittautumisen jälkeen ja muistuta tulevasta tapahtumasta vaikka vuorokautta ja tuntia aiemmin.
- Lähetä tapahtumavieraille tärkeitä sisältöjä, kuten linkkejä, QR-koodeja, saapumisohjeita tai kyselyitä, joissa voit esimerkiksi kysellä osallistujien ennakkotunnelmia.
- Lähetä kohdennettuja ja personoituja automaatioviestejä esimerkiksi sen perusteella, osallistuuko vastaanottaja tapahtumaasi livenä vai videoyhteydellä.
- Automaation avulla varmistat, että oikeanlaiset viestit saavuttavat ne henkilöt, jotka ovat jo ilmoittautuneet tapahtumaasi sekä ne, jotka eivät ole vielä vastanneet kutsuusi.
Automaatio tehostaa tapahtuman jälkimarkkinointia
Markkinoinnin automaatiosta on paljon iloa myös tapahtuman jälkeisissä markkinointitoimenpiteissä:
- Kohdenna viestit läsnäolotietojen perusteella: kiitä paikallaolijoita ja lähetä tallenne niille, jotka eivät päässeet osallistumaan.
- Lähetä automaattinen palautekysely tapahtumaan osallistuneille. Voit kysyä osallistujien mielipidettä tapahtumasta esimerkiksi hyödyntämällä viestipohjan gallup-elementtiä.
- Mainosta tapahtumaan osallistuneille muita tulevia tapahtumiasi.
- Hyödynnä samaa automaatioketjua pohjana seuraaville tapahtumillesi ja vähennä tällä tavoin manuaaliseen työhön kuluvaa aikaa.
Tällä hetkellä uutiskirjeemme tavoittavat kuukausittain 4000–6000 ihmistä, mikä näkyy esimerkiksi aktiivisena osallistumisena meidän webinaareihin.
Tavoita vastaanottajat useissa eri kanavissa
Automaatiotyökalullamme voit yhdistää samaan tapahtumamarkkinoinnin automaatioketjuun useita eri viestintäkanavia: uutiskirjeitä, SMS-viestejä, WhatsApp-viestejä, GoogleAds-mainoksia, mobiilisovelluksen push-viestejä sekä automatisoituja printtikampanjoita.
Kerää tapahtumissa markkinointisuostumuksia
Voit kerätä markkinointisuostumuksia tapahtumien yhteydessä ja viedä ne automaattisesti LianaAutomationiin ja muihin Lianan työkaluihin. Tällä tavoin saat näppärästi kasvatettua esimerkiksi uutiskirjetilaajiesi määrää.
Opi lisää tapahtumasi osallistujista
LianaAutomationilla tiedot tapahtumaan osallistumisesta ja muut osallistujasta opitut yksityiskohdat tallentuvat asiakkaan profiiliin. Voit hyödyntää näitä tietoja luodessasi segmenttejä uusia markkinointikampanjoitasi varten.
Valitse sinulle sopivin ratkaisu
Ota markkinoinnin automaatio osaksi tapahtumamarkkinointiasi ja vähennä manuaalisen työn määrää. Tutustu vaihtoehtoihimme alla tai ota yhteyttä, niin löydämme varmasti yhdessä sinulle sopivimman ratkaisun.
Pro
Helppo tapa aloittaa automatisoitu tapahtumamarkkinointi.
Paketti sisältää kolme automaatioketjua.
Huom! LianaAutomation-paketin hinta sisältää LianaMailerin.
-10 % alennus vuositilauksesta
- Liidien pisteytys
- Automatisoitu sähköpostimarkkinointi
- Automaatioketjut
- Yksilölliset uutiskirjepohjat
Business
Helppokäyttöinen työkalu datavetoiseen tapahtumamarkkinoinnin automatisointiin.
Paketti sisältää rajoittamattomasti automaatioketjuja.
Huom! LianaAutomation-paketin hinta sisältää LianaMailerin.
-10 % alennus vuositilauksesta
- SMS-viestit
- Nimetty asiakasvastaava
- Integraatiolisäosat
- REST API -rajapinta
- Google Ads-mainonta
Enterprise
Monikanavainen markkinoinnin automaatio tehokäyttöön, useille datakanaville toteutetuilla integraatioilla.
Huom! LianaAutomation-paketin hinta sisältää LianaMailerin.
-10 % alennus vuositilauksesta
- Nimetty tuoteasiantuntija
- Kertakirjautuminen
- Google Looker Studio -integraatio
- Räätälöidyt raportit
Helpota tapahtumienhallintaa integraatioilla
Markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationin integraatiot tapahtumanhallintajärjestelmiin kuten Eventillaan ja Lyytiin mahdollistavat mutkattoman tapahtumien hallinnan ja markkinointiviestinnän. Integraatioiden ansiosta muun muassa ilmoittautumistiedot päivittyvät automaattisesti LianaAutomationiin, minkä ansiosta tapahtumaan ilmoittautuneille voi kohdistaa relevanttia viestintää, kuten vahvistusviestejä ja muistutuksia.
Varmista tulokset asiantuntijoidemme avulla
Toteuta tehokkaat tapahtuma-automaatiot yhdessä asiantuntijoidemme kanssa! Meiltä saat apuna erilaisten automaatiokampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen, ja lisäksi varmistamme, että saavutat toivomasi tavoitteet. Markkinoinnin automaatio palveluna kattaa myös kampanjoidesi jatkuvan kehitystyön sekä tulosten säännöllisen raportoinnin.
Inspiroidu blogistamme
Lianan blogista löydät runsaasti hyödyllistä ja inspiroivaa sisältöä markkinoinnin automaation eri osa-alueisiin liittyen. Julkaisemme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja sekä oppaita.