Markkinoinnin automaatio media- ja kustannusalalle
Hyödynnä markkinoinnin automaatiota media-alan asiakaspolun eri vaiheissa: kasvata tilaajakuntaasi, sitouta jakamalla kiinnostavia sisältöjä ja tee tilausjaksojen uusinta helpoksi automaatioiden avulla. Lukuisat kustannus- ja media-alan toimijat hyödyntävät markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationia erilaisiin asiakasviestinnän ja markkinoinnin tarpeisiin.
Liity tyytyväisten asiakkaiden joukkoon
Asiakkaitamme ovat erilaiset media-alan toimijat, joita olemme auttaneet tehostamaan ja digitalisoimaan myyntiä sekä asiakasviestintää markkinoinnin automaation avulla.
Houkuttele uusia tilaajia automaatiokampanjoilla
Markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationilla luot monikanavaiset markkinointikampanjat, joiden avulla kasvatat asiakaskuntaasi. Voit yhdistää kampanjoissasi useita eri markkinointikanavia:
- uutiskirjeitä
- SMS- ja WhatsApp-viestejä
- GoogleAds-mainoksia
- mobiilisovelluksen push-viestejä
- automatisoituja printtikampanjoita.
Tavoittamalla kohderyhmäsi useissa eri markkinointikanavissa tehostat kampanjasi vaikutusta ja kasvatat tilausten määrää tehokkaasti.
Parasta Lianan palvelussa on oma yhteyshenkilö, joka tuntee tuotteemme, tietää millaisia työkaluja meillä käytössä ja ymmärtää, mitä tavoitteita meillä on palvelun käytölle.
Automaatiot tilausvahvistuksiin ja tilausten uusintaan
Markkinoinnin automaation avulla varmistat, että asiakkaillesi lähetetään oikeanlaista viestintää asiakaspolun kussakin vaiheessa.
- Automatisoi esimerkiksi tilausvahvistusten ja asiakasportaalien tunnusten lähettäminen
- Lähetä tilaajille ennakkomaistiaisia tulevista julkaisuistasi
- Ilmoita hyvissä ajoin tilausjakson päättymisestä ja tee tilauksen uusiminen helpoksi automaatioviesteillä
Ota asiantuntijamme avuksi automaatioihin
Varmista tulokset markkinoinnin automaatiosta ottamalla Lianan asiantuntijat kaveriksi kampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen. Autamme sinua automaatioketjujen ja -viestien toteuttamisessa sekä automaatioiden kehittämisessä tulosten perusteella.
Tässä muutamia asiakkaidemme onnistumisia:
- Yli 30 % perhepalveluiden verkkokaupan asiakkaista on käyttänyt seuraavaan ostokseen käytettävän automaatioedun. Asiakkaat on saatu palaamaan ostoksille entistä nopeammin.
- Verkkokaupan passiivisten asiakkaiden jatkuva aktivointikampanja on tuottanut asiakkaallemme tähän mennessä yli 29 000 €.
- Yli 10 % verkkokaupan passiivisista asiakkaista saatiin taas aktivoitua automaatioviestien avulla.
- Automaatiokampanjalla saatiin kasvatettua verkkokaupan uutiskirjetilaajien määrää 109 % kuudessa kuukaudessa.
Iltalehti lähettää joka aamu lukijoilleen päivän tärkeimmät uutiset
Iltalehden joka-aamuinen uutiskirje nauttii suurta suosiota tilaajiensa keskuudessa. Kirje saa viikoittain satoja tilaajia ilman erillistä kampanjointia, ja kirjeiden keskimääräinen avausprosentti on yli 25 % ja klikkausprosentti yli 8 %. Iltalehden toimitus arvostaa erityisesti Lianan omaa yhteyshenkilöä, joka tuntee Iltalehden tarpeet ja jolle on aina helppo soittaa tilanteessa kuin tilanteessa.