Markkinoinnin automaatio vähittäis- ja tukkukaupan tarpeisiin
Kasvata myyntiä sekä nosta asiakaskokemuksen tasoa automatisoimalla myyntiprosessisi eri vaiheet. Jo useat vähittäis- ja tukkukauppiaat hyödyntävät markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationia markkinoinnissaan ja asiakasviestinnässään.
Liity tyytyväisten asiakkaiden joukkoon
Asiakkaitamme ovat sekä kotimaiset että kansainväliset vähittäis- ja tukkukauppiaat, joita olemme auttaneet tehostamaan ja digitalisoimaan myyntiä markkinoinnin automaation avulla.
Kasvata myyntiä ja kehitä samalla asiakaskokemusta
Markkinoinnin automaatio on tehokas työkalu vähittäis- ja tukkukauppiaan pakkiin: sen avulla suoraviivaistat ostopolkuja sekä parannat asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta.
Automaatiokampanjoiden avulla huomioit niin uudet, uskolliset, potentiaaliset kuin epäaktiivisetkin asiakkaat. Boostaa myyntiä lisä- ja ristiinmyyntiin keskittyvillä viesteillä ja helpota tulevien asiakkaiden ostopäätöstä pyytämällä arvosteluja niistä tuotteista, joiden menekkiä haluaisit erityisesti edistää.
Esimerkkejä vähittäis- ja tukkukaupan automaatiokampanjoista
Tuotevahdit
Lisä- ja ristiinmyynti
Tuotearvostelujen kerääminen
Kampanjaviestit sesonkituotteista
Passiivisten asiakkaiden aktivointi
Ota asiantuntijamme avuksi automaatioihin
Varmista tulokset markkinoinnin automaatiosta ottamalla Lianan asiantuntijat kaveriksi kampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen. Autamme sinua automaatioketjujen ja -viestien toteuttamisessa sekä automaatioiden kehittämisessä tulosten perusteella.
Tässä muutamia asiakkaidemme onnistumisia:
- Yli 30 % perhepalveluiden verkkokaupan asiakkaista on käyttänyt seuraavaan ostokseen käytettävän automaatioedun. Asiakkaat on saatu palaamaan ostoksille entistä nopeammin.
- Verkkokaupan passiivisten asiakkaiden jatkuva aktivointikampanja on tuottanut asiakkaallemme tähän mennessä yli 29 000 €.
- Yli 10 % verkkokaupan passiivisista asiakkaista saatiin taas aktivoitua automaatioviestien avulla.
- Automaatiokampanjalla saatiin kasvatettua verkkokaupan uutiskirjetilaajien määrää 109 % kuudessa kuukaudessa.
Tyylikkäästi esillä myös perinteisten myyntikanavien ulkopuolella
Näyttävien uutiskirjeiden ansiosta teollisuuden mittaustekniikan ja automaation tuote- ja ratkaisuntarjoaja Kontram näyttäytyy kohderyhmälleen positiivisessa valossa myös perinteisten myyntikanavien ulkopuolella. Kontram vakuuttui Lianasta työkalujen helppokäyttöisyyden, kattavien analytiikkaominaisuuksien sekä GDPR-turvallisuuteen panostamisen ansiosta.