Kansainväliset organisaatiot
Lianan viestintäratkaisut tarjoavat kansainvälisille organisaatioille tehokkaan tiedottamisen, kattavan mediaseurannan sekä huippuammattilaisten tekemät media-analyysit. ePressin laaja kansainvälinen toimittajatietokanta takaa, että tavoitat oikeat mediat kohdemaissasi. Kansainvälisessä mediaseurannassa on miljoonia lähteitä ja sitä käyttäen tehdyt media-analyysit voidaan tehdä keskittyen kansainväliseen mediaan.
Liity tyytyväisten asiakkaiden joukkoon
Lukuisat kansainvälisillä markkinoilla toimivat organisaatiot luottavat Lianan viestintäratkaisuihin tiedottamisessa, mediaseurannassa sekä erilaisissa media-analyyseissä.
Lianan viestinnän palveluiden käyttäminen on helppoa ja ne on myös nopea opettaa uudelle kollegalle.
Kansainvälinen tiedottaminen ePressillä
ePressi-tiedotejakelupalvelu taipuu erinomaisesti kansainväliseen tiedotukseen.
- Tiedotteen laatimisvaiheessa sen voi samanaikaisesti tehdä useilla eri kielillä, kun kieliversioiden pohjat on tehty työkaluun valmiiksi
- Mediakannasta löytyy kymmenien tuhansien toimittajien listoja kansainvälisiin medioihin
- Tiedotteiden kohdentaminen on erittäin helppoa myös kansainvälisille tiedotteille kategorian, paikkakunnan ja tittelin mukaan
- 100 000 kuukausittaista kävijää vetävän ePressi.com-portaalin lisäksi LianaPress-tiedoteportaalit löytyvät Ruotsin, Ranskan, Saksan, Arabiemiraattien sekä Hongkongin markkinoille
Kansainvälisen median seuranta
LianaMonitor-mediaseurantatyökalu seuraa yli miljoonaa kansainvälistä lähdettä erittäin kattavan kotimaisen mediakannan lisäksi.
- Kansainvälisiä medialähteitä on yli 60 kielellä
- Saat automaattisesti luotuja analyysejä tarpeisiisi seurantoihisi perustuen, voit esimerkiksi seurata näkyvyyttä ainoastaan kansainvälisissä medialähteissä
- Voit luoda helposti tulkittavia dashboardeja ja analysoida viestinnän tuloksia
Media-analyysit
Media-analyysin voi luonnollisesti tehdä myös kansainvälisellä painotuksella, jos organisaatio toimii useilla markkinoilla tai tavoittelee kansainvälistä näkyvyyttä. Analyysin voi toteuttaa myös esimerkiksi teema-analyysinä, jolloin se kertoo kuinka määritellystä teemasta, kuten vaikka tietystä toimialasta, keskustellaan mediassa. Analyysi voi antaa esim. ideoita kuinka itse erottua toimialalla, millaiset tiedotteet ja tarinat pääsevät läpi mediassa parhaiten, tai mitä muut toimijat alalla ovat tehneet.
Humanitäärinen järjestö seuraa tarkasti kansainvälistä mediaa
Suomen World Visionin tehtävänä on suojella lapsia ja puolustaa heidän oikeuksiaan eri puolilla maailmaa. Lianan mediaseurantapalvelu on sujuvoittanut toimiston arkea huomattavasti: eri tiimit saavat suoraan käyttöönsä mediaosumakoosteet medioista ympäri maailmaa, joita he voivat käyttää työssään. Lisäksi palvelussa on helppo koostaa omia raportteja järjestön eri tarpeisiin.