Viestintätoimistot
Liana on ammattitaitoinen kumppani viestintätoimistoille, jotka haluavat kehittää asiakkaidensa viestintää ja auttaa heitä tekemään tulosta. Viestintäratkaisuidemme avulla voit todentaa asiakkaillesi sen, että toimistosi tekee merkityksellistä työtä heidän viestintänsä hyväksi. Oli kyse sitten strategian toteutumisesta, vastuullisuusviestinnästä, kriisiviestintään liittyvästä seuraamisesta sekä toimenpiteistä kriisissä tai muusta asiakkaalle tehtävästä viestintätyöstä, autamme toimistoasi onnistumaan.
Liity tyytyväisten asiakkaiden joukkoon
Useat viestintätoimistot luottavat Lianaan kumppanina viestintäratkaisujen tarjoamisessa.
Yhteistyössä asiakkaasi parhaaksi
Tärkein lähtökohta yhteistyölle on, että ymmärrämme, millaista arvoa liiketoimintasi tuottaa asiakkaille. Sitä kautta voimme tarjota teille kumppanuutta ja työkaluja ydintehtävänne toteuttamiseksi. Tiedotejakelu, mediaseuranta sekä media-analyysit voivat kaikki olla osa yhteistyötämme, jotta voimme tarjota näkyviä tuloksia asiakkaillesi.
Palvelumme auttavat viestintätoimistoja strategiatyössä ja toimenpiteissä
- Avullamme pystyt perustelemaan sidosryhmille, mitä vaikutuksia viestinnällä on ollut: mikä toimii ja mikä ei
- Päivittäisen seurannan ja analyysien avulla voitte arvioida asiakkaidenne saamaa julkisuutta, ja pystytte ehdottamaan toimia sopivalla hetkellä
- Sisältösuunnitelmien sekä viestinnän vuosikellon toteuttaminen tehostuu
Tiedotejakelua ePressillä
ePressi-tiedotejakelupalvelun avulla viestintätoimisto voi hallinnoida helposti yhden näkymän kautta asiakkaidensa tiedotejakelua.
- Tiedotejakelu tapahtuu toimiston päätilin kautta asiakkaiden alatileiltä
- ePressin toimittajatietokanta on ajantasainen ja ammattilaisten ylläpitämä
- Tiedotteet asiakkaiden nimillä median edustajien sähköpostiin sekä julkaisu samanaikaisesti 100 000 kuukausittaista kävijää keräävässä ePressi.com-portaalissa
- Tiedotteen automaattinen läpimenoseuranta
- Asiakkaan yritysilmeen mukainen uutishuone, josta kaikki organisaation tiedotteet löytyvät
Mediaseuranta asiakkaan liiketoiminnan näkökulmasta
LianaMonitorin seurantojen avulla viestintätoimisto seuraa kattavasti, mutta myös tarkasti toimintaympäristöä asiakanorganisaation kannalta tärkeisiin aiheisiin liittyen.
- Asiakkaiden liiketoiminnan seuranta journalistisessa ja sosiaalisessa mediassa
- Raportointi asiakkaalle esimerkiksi muutoksista näkyvyydessä viestintätoimiston toimenpiteiden seurauksena
- Mediaseurannan avulla pystytte analysoimaan sidosryhmien asenteita ja vaikuttamiskeinoja eri toimialakontekstissa sekä olemaan toimintavalmiudessa reagoimaan kriiseihin
Media-analyysit
Lianan media-analyysien avulla viestintätoimistokumppani voi erittäin kokonaisvaltaisesti osoittaa asiakkaalle toimiston tekemien tai avustamien viestintätoimenpiteiden vaikutuksen medianäkyvyyteen. Voit laajentaa tiimiäsi Lianan analyytikoilla ja esitellä toimiston tekemän työn arvon esimerkiksi vuoden ajalta julkisuusanalyysilla.
Hyvä tiedote ja suomalainen viestintäkulttuuri 2024
Kysyimme suomalaisilta toimittajilta, millainen on hyvä lehdistötiedote. Saimme 134 vastausta hyödyllistä informaatiota siitä, mitä toimittajat arvostavat ja koostimme niistä helppolukuisen oppaan. Lataa opas artikkelin linkistä tai suoraan alta.