Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Tutustu GrowthStackin ominaisuuksiin

GrowthStackin avulla optimoit WordPress-sivustosi palvelemaan kaikkia kohderyhmiäsi: tarjoa dynaamista sisältöä ja räätälöi uniikit asiakaskokemukset.

Verkkosivujen personointi, A/B-testaus ja edistyneet analytiikkaominaisuudet

Kasvata konversiota ja tee lisämyyntiä

Paranna konversiota personoimalla sisällöt tarkan datan ja segmenttien pohjalta. Tarjoa räätälöityjä kokemuksia jokaiselle kävijälle ja huomaa ero kassavirrassa.

Optimoi sivustosi asiakaskokemus

A/B-testauksen avulla voit jatkuvasti optimoida sivustosi sisältöjä parantaaksesi asiakaskokemusta, sitouttaaksesi kävijöitäsi ja kehittääksesi asiakastyytyväisyyttä.

Tee päätöksiä tarkan datan pohjalta

Tee dataan perustuvia päätöksiä ja priorisoi tuloksia tuottavat toimenpiteet. Kehittyneet analytiikkaominaisuudet WordPressin käyttöliittymässä tarjoavat tietoa kävijöiden käyttäytymisestä ja tehtyjen toimenpiteiden onnistumisesta.

Katso videolta, miten sivuston sisältöjen personointi toimii!

Personoi sisältöä jokaiselle kohderyhmälle

Personoi kokonaisia sisältöosioita tai yksityiskohtia kuten kuvia, tekstejä tai linkkejä.

Hyödynnä sivustolta saatavaa dataa
 

Voit personoida sisältöjä sivustolta saatavien tietojen perusteella: sijainnin, ajan, liikenteen lähteen, käytöksen tai esimerkiksi ostojen perusteella.
 

Hyödynnä markkinoinnin automaation dataa useista eri järjestelmistä
 

Markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationin avulla voit hyödyntää tietoa järjestelmistä kuten CRM:stä tai ERP:stä, mikä mahdollistaa monipuolisemman personoinnin omaan asiakasdataasi perustuen.

Hyödynnä verkkosivustolta saatavia tietoja tai markkinoinnin automaation monipuolista dataa

Personoi sivustolta saatavan datan pohjalta

  • Selaimen tiedot: sijainti, kieli, kellonaika
  • Käyttäytyminen verkkosivulla: vieraillut sivut, sivustolla vietetty aika, linkkien klikkaukset
  • Liikenteen lähde: hakukone, sosiaalinen media, uutiskirje

Personoi markkinoinnin automaation datan pohjalta

  • Asiakkuudenhallintajärjestelmä tai jäsenrekisteri: asiakkaan tiedot kuten toimiala, käytössä olevat palvelut, asiakkuuden status
  • Käyttäytyminen: kulutetut sisällöt kuten tilatut oppaat, uutiskirjeen klikkaukset
  • Liidipisteet: määrittele toimet, jotka kerryttävät liidipisteitä, ja personoi sisältöjä pisteiden mukaan

Testaa löytääksesi toimivimmat sisällöt

A/B-testaamalla sisältöjä tiedät, millainen sisältö puhuttelee kutakin kohderyhmää

  • A/B-testaus auttaa löytämään toimivimmat sisällöt oikeille kohderyhmille
  • Luo lukuisia versioita samasta sisällöstä ja testaa, mikä niistä toimii parhaiten
  • Optimoi sisältöjä A/B-testauksen pohjalta ja opi lisää yleisöstäsi
  • A/B-testaa kokonaisia sisältöosioita, kuvia, CTA-painikkeita tai lomakkeita

Kehitä sisältöjä tarkan datan pohjalta

Hyödynnä tietoja yleisöistäsi ja mittaa toimenpiteidesi tehokkuutta

  • Mittaa ja optimoi sivustoasi tarkan datan pohjalta
  • GrowthStack tarjoaa yksityiskohtaista, sivukohtaista tietoa, jonka avulla parannat tuloksiasi
  • Kehittyneet analytiikkaominaisuudet WordPressin käyttöliittymässä tarjoavat tietoa kävijöiden käyttäytymisestä ja tehtyjen toimenpiteiden onnistumisesta

Täydennä palettia tekoälyllä

Tekoälyavustaja auttaa kohderyhmäspesifin sisällön tuottamisessa, tekee puolestasi päätelmiä analytiikan pohjalta ja arvioi toimenpiteidesi tehokkuutta.

Sivuston personointi

A/B-testaus

Analytiikka

Tekoäly


Käyttöönottopalvelu takaa sujuvan aloituksen

GrowthStackin lisämaksullinen käyttöönottopalvelu tekee personoinnin aloittamisesta vaivatonta ja tehokasta. Asiantuntijoidemme avulla säästät aikaa ja varmistat, että saat kaiken irti GrowthStack-lisäosastamme.

Hinta: 1500 € (alv 0 %).

Asiantuntijamme auttaa tunnistamaan personoinnin mahdollisuudet sivustolla analytiikan pohjalta. Määritämme kohdeyleisöt ja käymme läpi, miten voit hyödyntää käyttäjädatan ja halutessasi LianaAutomationin segmenttejä tehokkaasti.
Toteutamme valmiit personoinnit ja testaukset. Käyttöönotto sisältää 2 kpl personoituja sisältöjä tai A/B-testejä, jotka perustuvat asiakkaidesi käyttäytymiseen – määritämme sisällöt esimerkiksi sen mukaan, mistä sivustolle saavutaan ensimmäisenä hakukoneiden kautta. Näin näet heti personoinnin konkreettiset tulokset.
Käymme yhdessä läpi kerätyn datan ja analysoimme, mitä tuloksia personoinnit ovat tuoneet. Tämän perusteella laadimme jatkosuunnitelman: voit halutessasi jatkaa personointien tekemistä itse tai hyödyntää meitä jatkuvassa tuessa ja toteutuksessa.

Yhteydenottolomake