Tutustu GrowthStackin ominaisuuksiin
GrowthStackin avulla optimoit WordPress-sivustosi palvelemaan kaikkia kohderyhmiäsi: tarjoa dynaamista sisältöä ja räätälöi uniikit asiakaskokemukset.
Verkkosivujen personointi, A/B-testaus ja edistyneet analytiikkaominaisuudet
Kasvata konversiota ja tee lisämyyntiä
Paranna konversiota personoimalla sisällöt tarkan datan ja segmenttien pohjalta. Tarjoa räätälöityjä kokemuksia jokaiselle kävijälle ja huomaa ero kassavirrassa.
Optimoi sivustosi asiakaskokemus
Verkkosivujen A/B-testauksen avulla voit jatkuvasti optimoida sivustosi sisältöjä parantaaksesi asiakaskokemusta, sitouttaaksesi kävijöitäsi ja kehittääksesi asiakastyytyväisyyttä.
Tee päätöksiä tarkan datan pohjalta
Tee dataan perustuvia päätöksiä ja priorisoi tuloksia tuottavat toimenpiteet. Kehittyneet analytiikkaominaisuudet WordPressin käyttöliittymässä tarjoavat tietoa kävijöiden käyttäytymisestä ja tehtyjen toimenpiteiden onnistumisesta.
Katso videolta, miten sivuston sisältöjen personointi toimii!
Personoi sisältöä jokaiselle kohderyhmälle

Personoi kokonaisia sisältöosioita tai yksityiskohtia kuten kuvia, tekstejä tai linkkejä.
Hyödynnä sivustolta saatavaa dataa
Hyödynnä markkinoinnin automaation dataa useista eri järjestelmistä
Hyödynnä verkkosivustolta saatavia tietoja tai markkinoinnin automaation monipuolista dataa

Personoi sivustolta saatavan datan pohjalta
- Selaimen tiedot: sijainti, kieli, kellonaika
- Käyttäytyminen verkkosivulla: vieraillut sivut, sivustolla vietetty aika, linkkien klikkaukset
- Liikenteen lähde: hakukone, sosiaalinen media, uutiskirje

Personoi markkinoinnin automaation datan pohjalta
- Asiakkuudenhallintajärjestelmä tai jäsenrekisteri: asiakkaan tiedot kuten toimiala, käytössä olevat palvelut, asiakkuuden status
- Käyttäytyminen: kulutetut sisällöt kuten tilatut oppaat, uutiskirjeen klikkaukset
- Liidipisteet: määrittele toimet, jotka kerryttävät liidipisteitä, ja personoi sisältöjä pisteiden mukaan
Verkkosivujen A/B-testaus auttaa löytämään toimivimmat sisällöt
A/B-testaamalla sisältöjä tiedät, millainen sisältö puhuttelee kutakin kohderyhmää

- A/B-testaus auttaa löytämään toimivimmat sisällöt oikeille kohderyhmille
- Luo lukuisia versioita samasta sisällöstä ja testaa, mikä niistä toimii parhaiten
- Optimoi sisältöjä A/B-testauksen pohjalta ja opi lisää yleisöstäsi
- A/B-testaa kokonaisia sisältöosioita, kuvia, CTA-painikkeita tai lomakkeita
Kehitä sisältöjä tarkan datan pohjalta
Hyödynnä tietoja yleisöistäsi ja mittaa toimenpiteidesi tehokkuutta

- Mittaa ja optimoi sivustoasi tarkan datan pohjalta
- GrowthStack tarjoaa yksityiskohtaista, sivukohtaista tietoa, jonka avulla parannat tuloksiasi
- Kehittyneet analytiikkaominaisuudet WordPressin käyttöliittymässä tarjoavat tietoa kävijöiden käyttäytymisestä ja tehtyjen toimenpiteiden onnistumisesta
Täydennä palettia tekoälyllä
Tekoälyavustaja auttaa kohderyhmäspesifin sisällön tuottamisessa, tekee puolestasi päätelmiä analytiikan pohjalta ja arvioi toimenpiteidesi tehokkuutta.

Sivuston personointi

A/B-testaus

Analytiikka

Tekoäly
Käyttöönottopalvelu takaa sujuvan aloituksen
GrowthStackin lisämaksullinen käyttöönottopalvelu tekee personoinnin aloittamisesta vaivatonta ja tehokasta. Asiantuntijoidemme avulla säästät aikaa ja varmistat, että saat kaiken irti GrowthStack-lisäosastamme.
Hinta: 1500 € (alv 0 %).
