Tehokasta ja toimivaa sähköpostimarkkinointia autonvuokrausalalla
Hertz on kansainvälinen autovuokraamo, joka toimii 150 maassa noin 8300 toimipisteessä. Suomessa yritys käyttää sähköpostimarkkinoinnin työkalu LianaMaileria uutiskirjeviestinnässään. Hertz valitsi Lianan uutiskirjetyökalun helppokäyttöisyyden ja selkeyden takia. Uutiskirjeiden lähetys sujuu tehokkaasti, mikä on Hertzin organisaation nopeatempoisessa työssä todella tärkeää.
Hertzin käyttämä uutiskirjepohja on helposti muokattavissa halutun näköiseksi ja ulkoasu noudattaa yrityksen brändiä. Lianan sähköpostimarkkinoinnin työkalun ketteryyden ansiosta Hertz pystyy kokoamaan ja lähettämään uutiskirjeitä myös erittäin nopealla aikataululla.
Hertzin uutiskirjeiden avausmäärät ovat olleet erittäin hyviä: yhteydenottoja tulee asiakkailta aiempaa enemmän. Uutiskirjeiden kautta Hertz on saanut uusia ja tärkeitä asiakaskontakteja, mikä jo itsessään toimii parhaana palautteena yritykselle uutiskirjeiden toimivuudesta.