Asiakkaiden sitouttaminen uutiskirjeiden avulla mediamyynnissä
Ulcona Oy on suomalainen ulkomainosyhtiö, jonka tuotteina ovat suuret ulkomainospinnat kaupunkien keskustoissa sekä muut digitaaliset ulkomainosratkaisut. Mediamyyntinsä tueksi yritys kaipasi keinoa, jolla he voisivat pysyä asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden mielessä. Verkostolta kuullut suositukset saivat Ulcona Oy:n valitsemaan tähän sähköpostimarkkinoinnin työkalu LianaMailerin.
Yhteistyö on sujunut erinomaisesti. Lianan sähköpostimarkkinoinnin työkalu on helppokäyttöinen ja ongelmatilanteissa apua on aina saanut todella nopeasti. Lianan yhteyshenkilö on myös ollut hyvin tavoitettavissa.
LianaMailerin avulla pienen media-alan myyntiyrityksen on ollut helpompaa pysyä asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden mielessä. Kohderyhmää kiinnostavalla uutiskirjesisällöllä yrityksen on mahdollista tavoittaa suuri joukko tärkeitä kontakteja erittäin kustannustehokkaasti.
- Uutiskirjeiden avausprosentti (OR) on ollut jopa yli 40 %
Asiakkaat ovat olleet erittäin tyytyväisiä Ulcona Oy:n tapaan viestiä uutiskirjeiden avulla uusista tuotteista ja erikoisalennuksista.