Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Varhaisimmat joulushoppailijat ovat liikkeellä jo syyskuussa, ja jouluviestintää suunnitellaan usein jo alkusyksystä. Vähintään marraskuun aikana niin kaupoissa kuin myös verkossa alkaa täysi hälinä.
Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi.
Lue lisää vinkkejä blogistamme:
Muista asiakkaitasi ja kumppaneitasi sähköisellä joulutervehdyksellä
Sähköinen joulutervehdys on mukava tapa muistaa asiakkaita ja sidosryhmiä juhlapyhien aikana, ja se säästää sekä resursseja että luontoa. Postiviidakolla joulutervehdyksen lähettäminen on helppoa ja vaivatonta – valitse vain haluamasi pohja, lähetä meille haluamasi tervehdys, logonne ja lähetyslista ja me hoidamme loput.
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja