Webinaaritallenne: Lianan tiedottajakysely 2025
Webinaaritallenne: Vaikuttavaa viestintää pilke silmäkulmassa – Case: Porin kaupunki & Verohallinto
Uutiskirjeiden A/B-testaus – opi, millainen sisältö puhuttelee tilaajiasi
A/B-testaamalla uutiskirjeesi voit esimerkiksi oppia, millainen sisältö puhuttelee vastaanottajiasi ja saa heidät avaamaan viestin tai klikkaamaan linkkiä.
Seuraa mainettasi, kilpailijoitasi ja toimialaa LinkedInissä!
LinkedIn-seuranta tulee osaksi LianaMonitoria maaliskuussa, tarjoten entistä kattavamman näkyvyyden sosiaalisen median keskusteluihin.
Miten kirjoittaa vaikuttava lehdistötiedote?
PR-strategi, kirjailija, sekä Influential Entrepreneur -yrityksen perustaja Taru Tammikallio kirjoittaa vieraskynä-artikkelissamme, miten kirjoittaa vaikuttava lehdistötiedote.
Kerro asiakkaillesi, että välität – markkinoinnin automaation avulla
Markkinoinnin automaation avulla voit luoda ja lähettää asiakkaillesi relevanttia sisältöä juuri oikeaan aikaan perustuen heidän ostokäyttäytymiseensä tai asiakashistoriaansa. Listasimme kahdeksan tapaa hyödyntää markkinoinnin automaatiota asiakasviestinnässä.
Webinaaritallenne: Hakukoneoptimoinnin perusteet – mitä tehdä ja miksi?
Webinaaritallenne: Kriisinhallinta käytännössä – oppeja ja oivalluksia Fazerilta (Liisa Eerola)
Segmentointi sähköpostimarkkinoinnissa ja markkinoinnin automaatiossa – lue parhaat vinkit
Parhaat vinkkimme segmentointiin! Tämä kattava artikkeli kertoo sinulle, miten segmentointia voidaan hyödyntää tehokkaasti sähköpostimarkkinoinnissa ja markkinoinnin automaatiossa, sekä miten tekemisessä pääsee tehokkaasti alkuun.