Onnistuneet WordPress-verkkosivut – tietopaketti sivuston uudistajalle
Koostimme tähän artikkeliin tietopaketin sivuston uudistajalle. Tämä sopii sinulle erityisesti, jos olet harkinnut WordPress-verkkosivujen hankintaa tai nykyinen sivustosi on rakennettu WordPress-alustalle ja harkitset sivustosi päivittämistä.
Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 4: olemassa olevan asiakastiedon hyödyntäminen
Useimmat yritykset keräävät jatkuvasti valtavia määriä tietoa asiakkaistaan, mutta tiedon määrästä huolimatta kokonaiskuva jää usein uupumaan ja tieto hyödyntämättä markkinointitoimenpiteissä. Tässä artikkelissa kuljetammekin lukijamme läpi markkinoinnin automaation esimerkkien, joilla valjastetaan olemassa olevan asiakasdatan käyttöön.
Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 3: Drip-kampanjat – tippa tipalta kohti tavoitetta
Automatisoitujen drip-kampanjoiden avulla voidaan ohjata, opettaa ja herätellä asiakasta pidemmällä aikavälillä. Käsittelemme artikkelisarjan kolmannessa osassa konkreettisia malleja automatisoitujen drip-kampanjoiden käyttöön. Lukemalla artikkelin opitkin hyödyntämään tehokkaasti sähköpostiautomaatioita.
Mitä verkkosivujen suunnittelu tarkoittaa käytännössä – UX- ja UI-designin ABC
Tässä artikkelissa tutustumme verkkosivujen suunnittelun perusasioihin ja siihen, mitä sivustoprojektissa on hyvä huomioida, jotta lopputulos palvelee sekä sen käyttäjiä että itse organisaation tavoitteita.
Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 2: kuinka kävijä tunnistetaan
Markkinoinnin automaatiolla on yhä suurempi rooli asiakkaan matkalla kohti kauppaa. Mutta miten nimettömästä verkkosivukävijästä leivotaan asiakas? Entä miten markkinoinnin automaatiota voidaan hyödyntää tässä? Tähän kaikkeen vastaus löytyy tästä artikkelista.
Kilpailuttajan opas mediaseurantaan
Kuinka hankkia lisää asiakkaita mediaseurannan avulla – 5 vinkkiä
Mediaseuranta taipuu moneen käyttötarkoitukseen, kun käyttää hieman aikaa oikeanlaisten hakusanojen perkaamiseen ja seurantojen viilaamiseen. Lue vinkkimme siitä, miten asiakashankintaa voi toteuttaa mediaseurannan avulla.
Markkinoijat kertovat – tämän ansiosta markkinoinnin automaatio säilyttää paikkansa markkinoijan työkalupakissa
Tässä artikkelissa perehdymme syihin, miksi markkinoijat luottavat markkinoinnin automaatioon vuonna 2023.
Webinaaritallenne: Vältä nämä virheet - näin uudistat verkkosivustosi menestyksekkäästi
Markkinoinnin automaatio käytännössä, osa 1: pienistä puroista asiakaskokemukseen – arjen tärkeät automaatiot
Aiemmin listasimme viisi markkinoinnin automaation toimenpidettä, jotka jokaisen markkinoijan tulisi tehdä. Nyt on aika katsoa tarkemmin, mitä listan ensimmäinen kohta automatisoi markkinoinnin perusviestit käytännössä tarkoittaa.