Webinaaritallenne: Markkinoija – mikä verkkosivustoteknologia sopii sinulle vuonna 2023?
Markkinointidata muutoksessa – miten hyödynnät markkinoinnin dataa jatkossa?
Lue artikkelista, mitä eroa on eri lähteistä saatavalla datalla, miten hyödynnät eri lähteistä saatavaa dataa sekä mitä datan omistajuus ja datavastuullisuus tarkoittavat.
Webinaaritallenne: Katleena Kortesuo: median tila, tunteet markkinoinnissa ja yritysten vastuullisuus
5 markkinoinnin automaatiota, jotka jokaisen yrityksen tulisi tehdä
Oletko luvannut ottavasi haltuun markkinoinnin automatisoinnin, mutta suunnitelma ei ole ottanut vielä tuulta alleen? Jotta tälle lupaukselle ei kävisi perinteisesti, päätimme auttaa listaamalla viisi markkinoinnin automaation toimenpidettä, joita jokaisen yrityksen tulisi tehdä.
Webinaaritallenne: Mediaviestinnän merkitys yhdistysten ja liittojen toiminnassa – Case Pyöräliitto & Nenäpäivä
Miten kirjoittaa lehdistötiedote, kun ei ole mitään kirjoitettavaa
Tiedottaminen on tärkeää, pitkäjänteistä viestintätyötä, joka on oikein tehtynä yksi parhaista tavoista saada näkyvyyttä ja viestintäbudjetille vastinetta. Mutta mitä ihmettä sitä kirjoittaisi, kun tuntuu, ettei ole yhtään mitään kirjoitettavaa?
Mikä on ChatGPT – sisällöntuottajan pikaopas
Joko olet kuullut ChatGPT:stä? Entäpä testannut sitä? Tämä artikkeli on sisällöntuottajan pikaopas alle viikossa miljoona käyttäjää keränneeseen chatbottiin. ChatGPT on suunniteltu vastaamaan keskustelunaloituksiin ihmisen tuottamien vastausten kaltaisilla syötteillä, jotka todellisuudessa tulevat algoritmien tuottamina.
Webinaaritallenne: Uusi työkalu WordPress-sivustosi sisällön personointiin
Webinaaritallenne: Markkinointidata muutoksessa – mitä sinun tulisi tietää 1. ja 3. osapuolen datasta?
Kuusi askelta viestinnän mittaamiseen käytännössä
Kaikella, mitä yrityksessä tehdään, tulee olla mitattavat tavoitteet. Viestintä sai pitkään työskennellä ilman tarkkoja määriteltyjä tavoitteita, mutta uudet tuulet puhaltavat digitalisoitumisen myötä. Viestinnän mittaamisen suunnittelusta on tullut tärkeä osa viestinnän kokonaisvaltaista suunnittelua, ja panosten ja lopputuloksen suhdetta kuvaava ROI on tullut tutuksi kaikenlaisissa organisaatioissa. Miten viestintää sitten käytännössä mitataan?