Kuinka varmistaa, että uutiskirje näyttää samalta kaikille vastaanottajille
On muutama seikka, jotka sinun tulee ottaa huomioon, jotta kirjeesi näyttää samankaltaiselta (ja hyvältä) kaikille vastaanottajille. Tässä artikkelissa sukellamme näihin seikkoihin.
Webinaaritallenne: Markkinointi ilman tuloksia on turhaa – Osa 1 Perusta kuntoon
Markkinoinnin automaatio aloittelijoille
LianaCast: K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala
Harri Niskala ja K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala keskustelevat rohkeudesta ja asiakaskokemuksesta päivittäistavarakauppojen arjessa.
LianaCast: Milleniaalien työelämää tutkinut psykologi Karoliina Mellanen
Milleniaaleja työelämässä tutkinut Karoliina käsittelee yhdessä juontaja Harri Niskalan kanssa mm. sitä, mitä milleniaalien odotukset esihenkilöitään kohtaan ovat.
Milloin integroida kassajärjestelmä verkkokauppaan?
Jotta verkkokauppa on toimiva, se tulee liittää erilaisiin taustajärjestelmiin, kuten kassavirtaan ja logistiikkaan liittyviin järjestelmiin. LianaCommerce yhdistettynä Tehden-kassajärjestelmään on sulava tapa saada verkkokauppa pyörimään luotettavasti.
Mitä tapahtuu onnistuneen onboarding-prosessin aikana?
Digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöönoton sujuvuus organisaatiossa nojaa vahvasti onnistuneeseen onboarding-prosessiin. Käymme tässä artikkelissa läpi, mitä kuuluu onnistuneeseen onboarding-prosessiin Liana Technologiesilla.
Webinaaritallenne: Tie onnistuneeseen verkkosivu-uudistukseen
Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaatio - Vie automaatiot uudelle tasolle
Tämä sinun tulee tietää Applen uudesta Mail Privacy Protection -ominaisuudesta
Olet todennäköisesti kuullut puhetta Applen uudesta Mail Privacy Protection -ominaisuudesta. Moni varmasti miettii, mitä ominaisuus käytännössä tarkoittaa ja miten se tulee vaikuttamaan päivittäiseen työhömme sähköpostimarkkinoinnin parissa. Ei huolta, kokosimme tärkeimmät palat uudistuksesta tähän artikkeliin.