Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Kuinka varmistaa, että uutiskirje näyttää samalta kaikille vastaanottajille

On muutama seikka, jotka sinun tulee ottaa huomioon, jotta kirjeesi näyttää samankaltaiselta (ja hyvältä) kaikille vastaanottajille. Tässä artikkelissa sukellamme näihin seikkoihin.

Webinaaritallenne: Markkinointi ilman tuloksia on turhaa – Osa 1 Perusta kuntoon

Markkinoinnin automaatio aloittelijoille

LianaCast: K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala

Harri Niskala ja K-Citymarket Järvenpään kauppias Markku Hautala keskustelevat rohkeudesta ja asiakaskokemuksesta päivittäistavarakauppojen arjessa.

LianaCast: Milleniaalien työelämää tutkinut psykologi Karoliina Mellanen

Milleniaaleja työelämässä tutkinut Karoliina käsittelee yhdessä juontaja Harri Niskalan kanssa mm. sitä, mitä milleniaalien odotukset esihenkilöitään kohtaan ovat.

Milloin integroida kassajärjestelmä verkkokauppaan?

Jotta verkkokauppa on toimiva, se tulee liittää erilaisiin taustajärjestelmiin, kuten kassavirtaan ja logistiikkaan liittyviin järjestelmiin. LianaCommerce yhdistettynä Tehden-kassajärjestelmään on sulava tapa saada verkkokauppa pyörimään luotettavasti.

Mitä tapahtuu onnistuneen onboarding-prosessin aikana?

Digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöönoton sujuvuus organisaatiossa nojaa vahvasti onnistuneeseen onboarding-prosessiin. Käymme tässä artikkelissa läpi, mitä kuuluu onnistuneeseen onboarding-prosessiin Liana Technologiesilla.

Webinaaritallenne: Tie onnistuneeseen verkkosivu-uudistukseen

Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaatio - Vie automaatiot uudelle tasolle

Tämä sinun tulee tietää Applen uudesta Mail Privacy Protection -ominaisuudesta

Olet todennäköisesti kuullut puhetta Applen uudesta Mail Privacy Protection -ominaisuudesta. Moni varmasti miettii, mitä ominaisuus käytännössä tarkoittaa ja miten se tulee vaikuttamaan päivittäiseen työhömme sähköpostimarkkinoinnin parissa. Ei huolta, kokosimme tärkeimmät palat uudistuksesta tähän artikkeliin.