Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

Kolmannen osapuolen evästeet loppuvat – näin valmistaudut muutokseen digimarkkinoinnin työkalujen avulla [infograafi]

Kolmannen osapuolen evästeet kohtaavat pian loppunsa. Googlen ilmoitus lopettaa kolmannen osapuolen evästeiden käyttö Chrome-selaimessa vuoteen 2022 mennessä oli viimeinen naula arkkuun. Tässä artikkelissa käymme läpi mikä tulee muuttumaan markkinoijan näkökulmasta ja mikä tärkeintä: miten näihin tuleviin muutoksiin voi valmistautua.

LianaCast: Kyrö Distilleryn Sanna Dooley kertoo, miten tislaamon Dream & Dare -missio tuodaan käytäntöön

LianaCastin vieraana on Kyrö Distillery Companyn Brand Commercial Director Sanna Dooley.

LianaCast: Wolt laajenee poikkeusaikanakin

LianaCastin kolmannen tuotantokauden ensimmäisessä jaksossa vieraana on Wolt Suomen markkinointijohtaja Kirsi Leminen. Miten Woltin markkinointi on organisoitu ja mitä vahvuuksia sillä on? Miten ja millaisilla mittareilla Wolt mittaa markkinoinnin onnistumista?

Sähköpostimarkkinoinnin kurssi

10 markkinoinnin trendiä vuonna 2021 [+infograafi]

Vuonna 2020 koko maailma joutui ottamaan suuren harppauksen digitalisaatiossa. Tämä tarkoittaa, että markkinoinnin ja viestinnän täytyy myös muuttua. Listaamme tässä blogiartikkelissa 10 markkinointitrendiä ja avainstatistiikkaa vuodelle 2021.

15 tapaa nostaa blogisi näkyvyyttä Googlessa vuonna 2021 [video]

Tällä videolla markkinoinnin asiantuntijamme Elena Bezborodova kertoo 15 vinkkiä hakukoneoptimoinnista, joiden avulla voit parantaa Googlen hakukonenäkyvyyttäsi vuonna 2021.

Webinaaritallenne: Mediaseurannan mittarit

LianaCast: Ruoan verkkokauppa kasvaa kohisten

Uusimman LianaCastin jakson vieraana Osuuskauppa Arinan ryhmäpäällikkö Ari Arolaakso. Tässä jaksossa kuullaan S-Ryhmän visio ruoan verkkokaupasta Suomessa, miten COVID-19 pandemia vaikutti maaliskuussa 2020 Oulussa avattuun ruoan noutopisteeseen ja miten haastavasta tilanteesta selvittiin.

LianaCast: Oatly – Rohkea mainonta synnyttää keskustelua

LianaCastin uusimman jakson vieraina ovat Oatly Suomen kestävyysasiantuntija Liisa Kolehmainen ja markkinoinnin koordinaattori Kaisa Pyhtilä

Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaatio osana koulutusten myyntiä