Kuinka lisätä verkkokaupan konversioita
Black Fridayn ollessa aivan kulman takana, on hyvä aika tarkastella tapoja saada verkkokauppasi tuottamaan lisää konversioita – alkaen liikenteen ohjaamisesta kauppaan ja aina konversio-optimointivinkkeihin.
LianaCast: Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo
LianaCastin uusimman jakson vieraana on Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo. Keskustelussa tällä kertaa podcastit ja niiden tarjoamat yhteistyömahdollisuudet.
Ennen, jälkeen ja aikana: verkkosivu-uudistuksen SEO-muistilista [infograafi]
Algoritmien kehittyessä hakukoneiden kanssa toimiminen on muuttunut yhä helpommaksi. SEO:n huomioimiseen liittyy kuitenkin yhä paljon muistettavaa. Erityisen tärkeää se on verkkosivu- tai verkkokauppa-uudistuksen aikana.
LianaCast: Liigan CDO Antti-Jussi Aro
LianaCast-podcastissa on vieraana tänään starttaavan Liigan digitaalisen liiketoiminnan johtaja Antti-Jussi Aro.
LianaCast: Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen
LianaCastin uusimmassa jaksossa vieraana Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen.
Näin DKIM ja SPF parantavat uutiskirjeidesi toimitettavuutta
Tässä artikkelissa kerromme, kuinka DKIM ja SPF takaavat uutiskirjeidesi turvallisen perillemenon. Jos nämä lyhenteet vaikuttavat kryptisiltä, älä huoli – opit tuota pikaa mitä ne tarkoittavat.
Digimarkkinoijan ultimaattinen muistilista 2020 [+ PDF-lista]
Kokosimme koko markkinointitiimimme voimin ajantasaisen digimarkkinoinnin tarkistuslistan sinua varten. Voit ladata listan myös kompaktissa PDF-muodossa!
LianaCast: Podcast- ja äänikirja-alusta Suplan sisältöjohtaja Jani Junnila
Podcastien määrät ovat nousussa ympäri maailmaa. Miten podcast-maailmassa voi erottautua? Miten podcastit toimivat markkinointikanavana ja miten kuuntelijadataa voi hyödyntää markkinoinnissa? Entä miten yritysten omat B2B-podcastit voivat toimia osana yrityksen viestintää?
PR ❤ SEO - 22 kohtaa jotka jokaisen tiedottajan tulisi tietää hakukoneoptimoinnista
Google on jatkuvasti kehittänyt hakutoimintojaan vastaamaan paremmin tiedonhaun aitoja tarpeita. Tämä tarkoittaa sitä, että nykyään Google rankaisee hakusanojen ylenmääräisestä viljelemisestä ja asiaankuulumattomista linkeistä. Sen sijaan aito, hyödyllinen, pidetty sisältö, jota luotettavat tahot jakavat ja joka leviää laajasti, palkitaan.
LianaCast: Ohjelmisto- ja ebusiness ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha
Ohjelmisto- ja e-business ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha kertoo, miksi kaikista yrityksistä on tulossa ohjelmistovetoisia ja jopa ohjelmistotaloja. Miten tähän muutokseen tulisi reagoida organisaatioissa ja miten henkilö säilyttää arvonsa työmarkkinoilla?