Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä

Blogi

Lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä. Julkaisemme blogissamme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä webinaareja.

LianaCast: Mitä on moderni johtajuus?

Kreab Oy:n toimitusjohtaja Mikael Jungner keskustelee LianaCastin uudessa jaksossa modernista johtajuudesta ja itseohjautuvasta organisaatiosta.

Näin täytät kesän uutistyhjiön

Kesällä viestinnän huoneet usein hiljenevät. Vaikka kesä 2020 poikkeusoloineen tulee varmasti olemaan erilainen uutisoinnissa, kaipaavat mediat edelleen sisältöä entiseen malliin eri aiheista. Moni muutoin kiireinen lukija on myös kesällä tavallista paremmin tavoitettavissa, erityisesti mobiilissa.

Dynaamiset vuosikertomukset verkossa

Yhä useammat yritykset ovat siirtäneet vuoden tärkeimmän julkaisun digiaikaan ja toteuttaneet vuosikertomuksensa verkossa. Pureudumme artikkelissamme verkkovuosikertomuksen merkittävimpiin etuihin ja näytämme esimerkkejä toteutuksista.

LianaCast: Miten chatbotit tehostavat myyntiä?

LianaCastin vieraana Leadoon markkinointijohtaja Santtu Kottila.

Webinaaritallenne: Turvaa liiketoimintasi verkkokaupalla

LianaCast: Miten pieni yritys toteuttaa viestintää tehokkaasti?

Tornion Panimon toimitusjohtaja Kaj Kostiander kertoo LianaCastissa pienen yrityksen onnistuneesta viestinnästä sekä tarinankerronnan merkityksestä. Keskustelun lomassa maistellaan myös Tornion Panimon tuotteita.

LianaCast: Katleena Kortesuon vinkit kriisiviestintään, some-etikettiin ja esiintymisjännitykseen

LianaCastin viidennessä jaksossa vieraanamme on Suomen kallein siivooja, kriisiviestinnän kouluttaja, tietokirjailija ja yrittäjä Katleena Kortesuo.

Webinaaritallenne: Mediamonitoroinnin ABC

Markkinoinnin automaatiokyselyn tulokset 2.0

LianaCast: Liikuntakeskuksen strategia asiakkuudenhallintaan ja asiakastyytyväisyyteen

LianaCastin neljännessä jaksossa oululaisen Liikuntakeskus Voiton yrittäjä Tuomo Kilpeläinen kertoo muun muassa Voiton strategiasta asiakkuudenhallintaan ja asiakastyytyväisyyden ylläpitoon.