Mitä markkinoinnin automaatio on?
Kerromme tässä artikkelissa tarkemmin, mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa nykypäivän markkinoinnissa.
Miten järjestää webinaari? – 9 vinkkiä onnistuneeseen aloitukseen [+infografiikka]
Webinaarien avulla voit esitellä ajankohtaisia aiheita, olla vuorovaikutuksessa katsojien kanssa ja tallentaa esityksen myöhempää käyttöä varten. Muistilistamme avulla saat onnistuneen alun webinaareillesi.
Huomioi nämä 5 asiaa B2B-verkkokaupan perustamisessa
Oletko perustamassa B2B-verkkokauppaa tai haaveiletko toimintasi laajentamisesta kivijalkamyymälästä verkkoon? Poimi artikkelistamme viisi neuvoa aloittelevalle verkkokauppiaalle.
Verkkosivujen saavutettavuus palvelee kaikkia
Verkkosivujen saavutettavuus tarkoittaa kutakuinkin samaa kuin esteettömyys fyysisessä ympäristössä. Kumpikaan ei ole ratkaistavissa yhdellä tempulla rampilla tai kontrastinapilla. Sen sijaan kyse on moniulotteisesta asiasta, johon on syytä perehtyä huolella.
Strateginen B2B-sisältömarkkinointi – 5 askelta parempiin tuloksiin
Kuinka sisältömarkkinointia voi kehittää suunnitelmallisemmaksi? Mitkä KPI-mittarit ovat merkityksellisiä ja mitä ne mittaavat? Entä miten ostajaa voi ohjata sisältöjen avulla läpi ostopolun kohti ostoa?
14 digimarkkinoinnin trendiä vuonna 2022 [+infografiikka]
Miltä digimarkkinoinnin tulevaisuus näyttää? Millaista osaamista markkinoijilta vaaditaan jatkossa? Tarkastelemme artikkelissamme digimarkkinoinnin nykytilaa faktoihin ja tilastoihin perustuen ja ennustamme kerätyn tiedon pohjalta markkinoinnin nousevimmat trendit aina vuoteen 2022 saakka.
Viestintä vie kohti myyntitavoitteita
Viestintä on aina tavoitteellista ja hyvin suunniteltuna myös myynnillisesti arvokasta. Tässä viisi askelta, joita seuraamalla tuot viestintäsi lähemmäksi myyntiä ja hyödynnät digitaalisen viestinnän eri keinoja tuloksellisesti. Artikkelin lopussa myös kerromme, miten Verisure nousi turvallisuusalan ajatusjohtajan asemaan datalähtöisen ja strategisen viestinnän avulla.
Näin hyödynnät mediaseurannan analytiikkaa käytännössä
Datan syvällinen analysointi ja ymmärtäminen on koko ajan yhä tärkeämpää. Siksi kirjoitimme artikkelin siitä, kuinka mediaseurannan analytiikkaa voi hyödyntää oman viestintätyön tukena.