8 vinkkiä juhlapyhien sähköpostimarkkinointiin [infografiikka]
Vaikka jouluun on vielä aikaa, alkaa juhlapyhien markkinoinnin valmistelu jo monta kuukautta etukäteen. Kokosimme 8 vinkkiä auttamaan sinua juhlakauden sähköpostimarkkinoinnissasi.
Markkinoinnin automaation top 5 haastetta – ja näin selätät ne
Markkinoinnin automaatiota tekevät yritykset mainitsevat haasteina tietämyksen ja osaamisen puutteen, laadukkaan sisällön tuottamisen, henkilöresurssit, strategian puutteen sekä käytettävyyden.
Case: Näin mittasimme viiden markkinointikanavan tehokkuutta UTM-parametrien avulla
Eri markkinointikanavien statistiikan seuraaminen ja kanavien tehokkuuden vertailu tuottaa usein päänvaivaa. Kirjoitimme käytännönläheisen step by step -kuvauksen aiheesta.
5 syytä miksi sinunkin pitäisi seurata sosiaalista mediaa
Sosiaalinen media ei ole enää pitkään ollut pelkästään kissavideoiden ja viime viikonlopun juhlakuvien jakamisen kanava. Tutkimusten mukaan jopa 71 % verkkokauppojen asiakkaista kokevat, että sosiaalisella medialla on ollut vaikutusta heidän ostokäyttäytymiseensä.
GDPR: Miten valmistaudumme uuteen tietosuoja-asetukseen, ja mitä sinä voit tehdä?
Vuoden 2018 toukokuussa täytäntöön tuleva EU-tason tietosuoja-asetus puhututtaa jo nyt. Päätimme kirjoittaa juttusarjan, jossa annamme askel kerrallaan tietoa GDPR:stä ja siitä, kuinka sinä voit valmistautua muutokseen.
Markkinoinnin automaatio verkkokaupassa: 10 käytännön esimerkkiä
Markkinoinnin automaation avulla voidaan parantaa merkittävästi verkkokaupan myyntiä. Keräsimme yhteen kymmenen käytännön esimerkkiä verkkokaupan automaatiosta.
Organisaation tiedottamisen kehittäminen: case Centria-ammattikorkeakoulu
Centria etsi tapoja tehostaa organisaatioviestintäänsä, ja valitsi vuonna 2013 viestinnän välineekseen suomalaisen ePressi.com-tiedotejakelupalvelun. Olennaista oli saada tiedotteet levitettyä mahdollisimman helposti ja nopeasti oikealle kohderyhmälle.
Kansainvälinen verkkokauppa - mörkö vai mahdollisuus?
Rajojen yli tapahtuva verkkokauppa on houkutteleva mahdollisuus suomalaisille verkkokauppialle, mutta vain harva tarttuu siihen. Miksi? Mitä verkkokaupan kansainvälisyys vaatii kauppiaan näkökulmasta?