Markkinoinnin automaation trendit 2025 – näin otat trendit haltuun
Tässä artikkelissa esittelemme keskeisimmät markkinoinnin automaation trendit vuonna 2025. Kerromme myös käytännönläheiset vinkit trendien haltuunottoon, jotta voit jalkauttaa trendit osaksi päivittäistä työtäsi.
Dataohjautuva markkinointi – mitä se on ja miten sitä tehdään?
Dataohjautuva markkinointi auttaa ymmärtämään asiakkaita paremmin ja tarjoamaan heille juuri sitä, mitä he tarvitsevat. Tässä artikkelissa kerromme, mitä dataohjautuva markkinointi tarkoittaa, miksi se on tärkeää ja miten markkinoinnin automaatio auttaa tehostamaan dataohjautuvan markkinoinnin tuloksia.
Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaatio 2025 -kyselytutkimuksen tulokset
Webinaaritallenne: Datalähtöinen markkinoinnin kehittäminen
Markkinoinnin automaatio vuonna 2025 -opas
Webinaaritallenne: WordPress-sivuston personointi ja sisällön optimointi
Webinaaritallenne: Tietosuoja & evästeohjeistukset verkkosivujen personoinnissa (Perttu Tolvanen)
WordPress-sivuston personointi – miksi personointi kannattaa ja miten se tehdään?
Personointi parantaa käyttäjäkokemusta, kasvattaa konversioita ja antaa sinulle paremman käsityksen käyttäjäkunnastasi.
Markkinoinnin automaatio & CRM – suurimmat hyödyt ja parhaat käytännöt
Markkinoinnin automaation ja CRM:n yhdistelmä tuo lukuisia hyötyjä niin myynti- ja markkinointitiimeille kuin koko yrityksellekin. Sukella artikkeliin oppimaan näistä hyödyistä sekä tehokkaista tavoista hyödyntää ratkaisuja tehokkaasti yhdessä.