Miksi käyttää WhatsAppia ja markkinoinnin automaatiota yhdessä?
Oletko valmis laajentamaan markkinointisi WhatsAppin puolelle? Tässä artikkelissa kerromme, kuinka saat kaiken irti WhatsApp-keskusteluista ja niiden datasta käyttämällä sovellusta yhdessä markkinoinnin automaation kanssa.
Tarkista nämä: 10 kohdan muistilista hyvään verkkoasiakaspalveluun
Asiakaspalvelu netissä nähdään usein yksinkertaisena ja suoraviivaisena toimintana, vaikka se on olennainen ja ratkaiseva osa niin ostoprosessia kuin asiakaskokemusta. Jotta yrityksesi asiakaspalvelusta netissä tulisi entistä monimuotoisempaa ja henkilökohtaisempaa, loimme 10 kohdan checklistin parempaan verkkoasiakaspalveluun.
Webinaaritallenne: Verkkokaupan myynti nousuun automaatioiden avulla
2019 vs 2022: Missä mennään nyt?
Vuoden 2019 alussa ennustimme markkinoinnin trendejä kauas tulevaisuuteen, vuoteen 2022. No, täällä ollaan. Käyvätkö ennustuksemme toteen tai ovatko ne jo toteutuneet?
Markkinoinnin automaatio aloittelijoille
Mitä tapahtuu onnistuneen onboarding-prosessin aikana?
Digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöönoton sujuvuus organisaatiossa nojaa vahvasti onnistuneeseen onboarding-prosessiin. Käymme tässä artikkelissa läpi, mitä kuuluu onnistuneeseen onboarding-prosessiin Liana Technologiesilla.
Webinaaritallenne: Markkinoinnin automaatio - Vie automaatiot uudelle tasolle
Tämä sinun tulee tietää Applen uudesta Mail Privacy Protection -ominaisuudesta
Olet todennäköisesti kuullut puhetta Applen uudesta Mail Privacy Protection -ominaisuudesta. Moni varmasti miettii, mitä ominaisuus käytännössä tarkoittaa ja miten se tulee vaikuttamaan päivittäiseen työhömme sähköpostimarkkinoinnin parissa. Ei huolta, kokosimme tärkeimmät palat uudistuksesta tähän artikkeliin.
Näin herätät asiakkaan tarpeen sähköpostimarkkinoinnin avulla
Potentiaaliset asiakkaasi eivät aina ole valmiiksi tietoisia siitä, miten tarjoamasi tuote tai palvelu voi hyödyttää heitä, mikä voi tehdä myyntityöstä haastavaa. Katso nämä 6 vinkkiä ja opi, miten voit vakuuttaa potentiaalisille asiakkaillesi sähköpostimarkkinoinnin avulla, että he tarvitsevat tuotteesi tai palvelusi.