LianaCastin vieraana yksi huikeimmista Diili-kisaajista, Petri Matero. Juontaja Harri Niskalan kanssa herrat kävivät monipuolisen keskustelun myynnistä ja markkinoinnista, sekä henkilöbrändäyksestä.
Kuulet jakson aikana muun muassa seuraavista aiheista:
- Rohkeus vs. uteliaisuus – Kummalla on enemmän merkitystä markkinoinnissa?
- Henkilöbrändäys – Mitä se on? Mitä kannattaa määritellä aivan aluksi?
Kuuntele 3. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Wolt laajenee poikkeusaikanakin (vieraana Woltin markkinointijohtaja Kirsi Leminen)
- LianaCast: Kyrö Distilleryn Sanna Dooley kertoo, miten tislaamon Dream & Dare -missio tuodaan käytäntöön
- LianaCast: Vinkit ja ideat verkkokaupan personointiin, asiantuntijavieraana Maija Erkheikki (Frosmo)
- LianaCast: Järjestöviestinnän erityispiirteet somessa (vieraana Viestintä-Piritta Oy:n Piritta Seppälä)
- LianaCast: LesMillsin viestintäkoordinaattori Mediha Siitari – "Haluamme olla digiratkaisujen edelläkävijä"
- LianaCast: Asuntokauppa käy datan voimin (vieraana Minja Mäenalanen, Etuovi.com)
- LianaCast: Matkahuolto teetti rohkean reklamaatiokampanjan (vieraana pakettipalveluiden johtaja Kati Nevalainen)
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja