LianaCastin viidennessä jaksossa vieraanamme on Suomen kallein siivooja, kriisiviestinnän kouluttaja, tietokirjailija ja yrittäjä Katleena Kortesuo.
Miten yritys voi kovettaa nahkaansa sietämään kohuja, miten niihin reagoidaan ja millaisiin kohuihin kannattaa ylipäätään reagoida? Keskustelu sivuaa myös esiintymisjännityksen hallintaa sekä työ- ja yksityiselämän välisen rajan vetoa somessa.
Kuuntele 1. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Miten tapahtumat siirretään verkkoon? (vieraana Eventilla Oy:n CTO Markus Haataja)
- LianaCast: Miten hotelli toimii kriisissä? (vieraana Original Sokos Hotel Arinan hotellinjohtaja Päivi Kaarlela)
- LianaCast: Vinkit kriisiajan tiedottamiseen (vieraana Lännen Median uutispäällikkö Marjo Oikarinen)
- LianaCast: Liikuntakeskuksen strategia asiakkuudenhallintaan ja asiakastyytyväisyyteen (vieraana Liikuntakeskus Voiton yrittäjä Tuomo Kilpeläinen)
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!
Kansikuvan on ottanut Jarno Lindholm.
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja