LianaCastin vieraana maailman suurimman ryhmäliikuntabrändin Les Millsin Suomen viestintäkoordinaattori Mediha Siitari. Juontaja Harri Niskalan kanssa puhuttiin muun muassa Les Millsin Suomen markkinoinnista. Kuulet keskustelun aikana:
- Mitä digiratkaisuja Les Mills otti käyttöön vuonna 2020?
- Miten Les Mills hyödyntää dataa markkinoinnissaan?
- Miten yritys tekee markkinointiaan?
Kuuntele 3. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Wolt laajenee poikkeusaikanakin (vieraana Woltin markkinointijohtaja Kirsi Leminen)
- LianaCast: Kyrö Distilleryn Sanna Dooley kertoo, miten tislaamon Dream & Dare -missio tuodaan käytäntöön
- LianaCast: Vinkit ja ideat verkkokaupan personointiin, asiantuntijavieraana Maija Erkheikki (Frosmo)
-
LianaCast: Järjestöviestinnän erityispiirteet somessa (vieraana Viestintä-Piritta Oy:n Piritta Seppälä)
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja