Tällä kertaa LianaCast tarjoilee webinaarimme "Kohti visiota - mediseuranta strategiatyön tukena" podcastin muodossa. Haastattelussa Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio. Keskustelussa muun muassa seuraavat aiheet:
- Mitä tarkoitetaan sillä, että mediaseuranta on strateginen työkalu?
- Miten mediaseurantaa voi hyödyntää osana strategiatyötä?
- Case-esimerkki, jossa mediaseuranta on toimiva osa isompaa strategiatyön kokonaisuutta
- Mitkä ovat hyviä mitattavia viestinnän strategisia tavoitteita ja teemoja?
Kuuntele 2. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Ohjelmisto- ja ebusiness ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha
- LianaCast: Podcast- ja äänikirja-alusta Suplan sisältöjohtaja Jani Junnila
- LianaCast: Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen
- LianaCast: Liigan CDO Antti-Jussi Aro
- LianaCast: Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo
- LianaCast: Verohallinnon viestintäpäällikkö Nilla Hietamäki
- LianaCast: Markkinointitoimisto Villivision asiantuntijat kertovat, miten brändiä kehitetään
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!