LianaCastin vieraina on tällä kertaa markkinointitoimisto Villivision luova johtaja Karri Gardemeister sekä viestinnän asiantuntija Mari Kurkinen. Jakson aikana kuulet vinkit määrätietoiseen brändin kehittämiseen ja saat vastaukset muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Miten yrityksen mainetta ja brändiä rakennetaan?
- Mikä merkitys tarinallistamisella on nykypäivän markkinoinnissa
- Miten tarinallistaminen edesauttaa luottamuksen rakentamista?
Kuuntele 2. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Ohjelmisto- ja ebusiness ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha
- LianaCast: Podcast- ja äänikirja-alusta Suplan sisältöjohtaja Jani Junnila
- LianaCast: Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen
- LianaCast: Liigan CDO Antti-Jussi Aro
- LianaCast: Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo
- LianaCast: Verohallinnon viestintäpäällikkö Nilla Hietamäki
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!