LianaCastin vieraana verkkokaupan palveluita tarjoavan Digizer Oy:n Data Analyst Tuomas Laitinen. Keskustelussa selviää muun muassa:
- Verkkokaupan lanseeramisen parhaat käytännöt
- Datalla johtaminen ja hyödylliset mittarit
- Menestyvän verkkokaupan resepti tänään ja vuonna 2021
Kuuntele 2. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Ohjelmisto- ja ebusiness ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha
- LianaCast: Podcast- ja äänikirja-alusta Suplan sisältöjohtaja Jani Junnila
- LianaCast: Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen
- LianaCast: Liigan CDO Antti-Jussi Aro
- LianaCast: Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo
- LianaCast: Verohallinnon viestintäpäällikkö Nilla Hietamäki
- LianaCast: Markkinointitoimisto Villivision asiantuntijat kertovat, miten brändiä kehitetään
- LianaCast: Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio kertoo, miten mediaseuranta tukee strategiatyötä
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!