LianaCastin uusimman jakson vieraina ovat Oatly Suomen kestävyysasiantuntija Liisa Kolehmainen ja markkinoinnin koordinaattori Kaisa Pyhtilä. Juontaja Harri Niskalan kanssa keskusteltiin Oatlyn rohkean markkinoinnin pyrkimyksistä ja tavoitteista. Kuulet jakson aikana muun muassa:
- Millainen prosessi on tarkistaa kampanjoiden faktat
- Markkinoinnilliset onnistumiset ja epäonnistumiset
- Kaisan ja Liisan vinkit rohkeaan markkinointiin
Kuuntele 2. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Ohjelmisto- ja ebusiness ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha
- LianaCast: Podcast- ja äänikirja-alusta Suplan sisältöjohtaja Jani Junnila
- LianaCast: Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen
- LianaCast: Liigan CDO Antti-Jussi Aro
- LianaCast: Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo
- LianaCast: Verohallinnon viestintäpäällikkö Nilla Hietamäki
- LianaCast: Markkinointitoimisto Villivision asiantuntijat kertovat, miten brändiä kehitetään
- LianaCast: Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio kertoo, miten mediaseuranta tukee strategiatyötä
- LianaCast: Millainen verkkokauppa menestyy vuonna 2021, Digizerin Data Analyst Tuomas Laitinen?
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja