Uusimman LianaCastin jakson vieraana Osuuskauppa Arinan ryhmäpäällikkö Ari Arolaakso. Tässä jaksossa kuullaan S-Ryhmän visio ruoan verkkokaupasta Suomessa, miten COVID-19 pandemia vaikutti maaliskuussa 2020 Oulussa avattuun ruoan noutopisteeseen ja miten haastavasta tilanteesta selvittiin.
Studiossa pohdittiin myös yleisesti verkkoon siirtyneen ruokakaupan tulevaisuuden näkymiä Suomessa yhdessä juontajan Harri Niskalan kanssa.
Kuuntele 2. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Ohjelmisto- ja ebusiness ry:n toimitusjohtaja Rasmus Roiha
- LianaCast: Podcast- ja äänikirja-alusta Suplan sisältöjohtaja Jani Junnila
- LianaCast: Kotipizzan Digital & Customer Experience Director Johanna Kuosmanen
- LianaCast: Liigan CDO Antti-Jussi Aro
- LianaCast: Bauer Median Digital Audio Manager Elsa Kalervo
- LianaCast: Verohallinnon viestintäpäällikkö Nilla Hietamäki
- LianaCast: Markkinointitoimisto Villivision asiantuntijat kertovat, miten brändiä kehitetään
- LianaCast: Lianan asiakkuusjohtaja Lauri Sainio kertoo, miten mediaseuranta tukee strategiatyötä
- LianaCast: Millainen verkkokauppa menestyy vuonna 2021, Digizerin Data Analyst Tuomas Laitinen?
- LianaCast: Oatly – Rohkea mainonta synnyttää keskustelua
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja