Frosmo Oy:n Chief Channel Officer Maija Erkheikki kertoo LianaCastin uusimmassa jaksossa, mistä kannattaa lähteä verkkokaupan personoinnissa liikkeelle. Jaksossa käydään läpi, mitkä ovat tyypillisimmät sudenkuopat personoinnissa ja mitä persononti ei tarkoita. Luvassa siis paljon käytännön vinkkejä sekä konkreettisia esimerkkejä.
Kuuntele 3. kauden aiemmat jaksot:
- LianaCast: Wolt laajenee poikkeusaikanakin (vieraana Woltin markkinointijohtaja Kirsi Leminen)
- LianaCast: Kyrö Distilleryn Sanna Dooley kertoo, miten tislaamon Dream & Dare -missio tuodaan käytäntöön
LianaCast on Liana Technologiesin oma podcast, jonka aiheina ovat markkinointi, viestintä ja uudet teknologiat. Harri Niskalan vieraina on vaihtuva kattaus asiantuntijoita suoraan Suomen liike-elämän huipulta. Mukana aina myös hyödylliset digivinkit.
Voit kuunnella LianaCastia Suplassa, Spotifyssa, Soundcloudissa, Apple Podcasteissa ja Google Podcasteissa. Kuuntele, opi ja viihdy!
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja