Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Webinaaritallenne: Datalähtöinen markkinoinnin kehittäminen

0
Webinaaritallenne: Datalähtöinen markkinoinnin kehittäminen

Digimarkkinointi kehittyy jatkuvasti, ja markkinointitoimenpiteiden teho voi heikentyä, jos niitä ei seurata ja ylläpidetä säännöllisesti. Tässä webinaarissa käsittelemme, miksi säännöllinen auditointi on olennaista digimarkkinoinnin menestykselle, miksi markkinointia kannattaisi tehdä kumppanin kanssa ja miten se vaikuttaa suoraan yrityksen myyntituloksiin.

Tarkastelemme aihetta esimerkiksi näistä näkökulmista:

  • Auditointien merkitys ja tärkeys
  • Datan ja analytiikan merkitys markkinoinnin tekemisessä
  • Datan hyödyntäminen markkinointistrategian suunnittelussa

Webinaarin asiantuntijoina toimivat Lianan markkinoinnin ja analytiikan asiantuntijat Teemu Jokinen (Senior Marketing Automation Consultant) ja Jani Mettovaara (Senior Web Analyst). Webinaaria isännöi Harri Niskala (Webinar & Video Marketing Specialist).

​​​​​​​

 

 

Tykkäsitkö artikkelista?
Peukuta tästä!