Organisaatioiden kriisiviestintää arvioidaan usein ulkopuolelta, mutta mitä suljettujen ovien takana oikeasti tapahtuu, kun tilanne on päällä – ja mikä jää muilta näkemättä?
Webinaarin aikana keskustelemme muun muassa seuraavista asioista ja kuulemme käytännön tapausesimerkkejä Fazerilta:
• Miksi on olennaista, että kriisinhallintaa ja kriisiviestintää johdetaan yhtenä kokonaisuutena?
• Miten kriisiviestintään voi valmistautua?
• Mikä nykypäivänä edes on kriisi ja mikä vain normaalia hässäkkää?
Webinaarin asiantuntijasta:
Viestintäjohtaja Liisa Eerola vastaa Fazer-konsernissa muun muassa maineenhallinnasta ja kriisiviestintäprosesseista. Hänellä on pitkä kokemus elintarviketeollisuudesta ja viestinnän eri osa-alueiden johtamisesta, mutta hänen tärkein tehtävänsä on aina auttaa muita onnistumaan omassa työssään.
Juontajana webinaarissa toimii Lianan Webinar & Video Marketing Specialist Harri Niskala.
Katso tallenne tästä: