Mitä markkinoijat ajattelevat markkinoinnin automaatiosta ja miten he hyödyntävät sitä käytännössä? Tässä webinaarissa käymme läpi syksyllä toteutetun Markkinoinnin automaatio 2025 -kyselyn tuloksia ja niistä tehtyjä kiinnostavia havaintoja.
Asiantuntijana webinaarissa toimii Lianalta Mari Sihvonen (Senior Content Marketing Specialist). Webinaarissa mukana keskustelemassa myös Harri Niskala (Webinar & Video Marketing Specialist).
Käymme läpi muun muassa seuraavia kysymyksiä:
- Millaisia automaatiokampanjoita markkinoijat toteuttavat?
- Millaisia tuloksia markkinoinnin automaatiolla on saavutettu ja miten tuloksia mitataan?
- Kuinka tyytyväisiä markkinoijat ovat käyttämiinsä automaatiotyökaluihin?
- Miten markkinoinnin automaatioon aiotaan panostaa vuonna 2025?
Katso webinaari tästä: