Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Webinaaritallenne: Markkinoinnin ROI ja markkinointiteknologioiden tilanne vuonna 2024

0
Webinaaritallenne: Markkinoinnin ROI ja markkinointiteknologioiden tilanne vuonna 2024
Jaa

Teimme kyselyn suomalaisille markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille markkinointiteknologioiden käytöstä. Halusimme selvittää, miten ja missä määrin organisaatiot hyödyntävät markkinoinnin teknologioita tällä hetkellä ja lasketaanko organisaatioissa niiden ROI:ta.

Tässä webinaarissa käymme läpi kyselyn tuloksia Lianan Growth & Marketing Director Mika Tiaisen sekä Webinar Marketing Specialist Harri Niskalan kanssa. Mukana omia näkemyksiään on antamassa markkinoinnin johtotehtävissä toimineen ja Lianan webinaareissa aikaisemminkin vieraillut Mika Hyötyläinen.

Kuulemme ammattilaisten vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten markkinointipäättäjät investoivat markkinointiteknologiaan?
  • Kuinka hyvin organisaatiot hyödyntävät tällä hetkellä markkinointiteknologioita?
  • Minkä kokoisia markkinointitiimit ovat?
  • Mittaavatko suomalaiset markkinoijat markkinointiteknologioiden ROI:ta?
  • Millä kanavalla on paras ROI?
  • Miten yritykset mittaavat brändiä?

Mikäli haluat kuulla kyselyn tulokset mieluummin webinaarissa, kuin lukea oppaasta, tämä webinaari on sinua varten!

 

 

Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.

Tykkäsitkö artikkelista?
Peukuta tästä!