Kaipaatko herättelyä ja uusia ajatuksia non-profit organisaation mediaviestintään? Ehkä haluat kuulla kahden asiakascasen kautta, miksi ja miten mediaviestintää kannattaa tehdä?
Lianan vuoden ensimmäisessä webinaarissa perehdytään mediaviestinnän merkitykseen Pyöräliiton ja Nenäpäivän kokemusten kautta. Kuulemme mm. miksi Pyöräliitto ja Nenäpäivä tekevät tiedottamista, minkälaista näkyvyyttä he tavoittelevat ja mikä on tiedotejakelu- ja mediaseurantapalveluiden tuottama lisäarvo heille jokapäiväisessä arjessa. Lisäksi syvennymme siihen, millaisia mittareita heillä on käytössä ja miten mittaaminen tapahtuu.
Asiantuntijat webinaarissa
Asiantuntijoina ovat Lianalta Account Manager Karoliina Tuomisto ja Senior Sales Executive Aino Tuononen. Webinaaria luotsaa Webinar Marketing Specialistimme Harri Niskala.
Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja