Kaikki tietävät Kaalimadon vähintäänkin radiomainosten kautta, mutta kyseessä on paljon muutakin kuin terveen punan poskille nostattava aikuisten lelukauppa. Tässä webinaarissa keskustellaan, miten yritys on rakentanut brändiään sekä millaista roolia seksuaaliterveyden asiantuntijuus näyttelee yrityksen maineen rakentamisessa.
Webinaarissa keskustellaan muun muassa seuraavista aiheista:
- Miten “pikkutuhmasta” aiheesta rakennetaan menestynyt brändi?
- Miten kaupallisen puolen ja asiantuntijuuden yhdistäminen onnistuu?
- Mikä on Kaalimadon ydinviesti, joka halutaan tuoda esille?
Asiantuntijana webinaarissa Kaalimadon seksuaaliterapeutti Annukka Lavikainen. Haastattelijana toimii Lianan Webinar Marketing Specialist Harri Niskala.
Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.