Uusi MarTech–ratkaisu WordPress-verkkosivuston personointiin, A/B-testaukseen ja analytiikkaan. Julius Haukkasalo (Evermade) ja Jussi Kuparinen (Liana) esittelevät uuden työkalun, joka tuo WordPress-alustalle monipuoliset markkinointimahdollisuudet ja tarjoaa kaikki tarvittavat välineet verkkosivuvierailijoiden tehokkaaseen konvertoimiseen.
Työkalu mahdollistaa sisältöjen personoinnin eri käyttäjäryhmille, tehokkaiden A/B-testien suorittamisen, tekoälyn hyödyntämisen sekä datan keräämisen ja analysoinnin – suoraan WordPressin hallintapaneliista.
Mikäli verkkosivujen personointi kiinnostaa, niin tämä webinaari on juuri sinulle. Juontajana toimii Lianalta Harri Niskala.
Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.