Perinteisesti verkkosivustouudistus tehdään muutaman vuoden välein isolla budjetilla, lähinnä olettamusten perusteella. Uudistuksen jälkeen niiden kehittäminen unohdetaan, kunnes taas muutaman vuoden päästä on aika uusia sivusto. Kuulostaako tutulta?
Tässä webinaarissa keskustelemme siitä, kannattaisiko verkkosivustouudistus tehdä toisin? Käymme läpi seuraavanlaisia kysymyksiä:
- Mikä on verkkosivuston tarkoitus?
- Mitkä ovat tärkeimmät/kriittisimmät vaiheet verkkosivustototeutuksen onnistumiseen?
- Voiko muutos pohjautua olettamuksiin? Tehdäänkö kaikki kerralla kuntoon?
Webinaarin jälkeen sinulla on hyvä käsitys siitä mitä sinun tulee ottaa huomioon verkkosivustouudistuksessa, jotta onnistut.
Keskustelemassa ovat Lianalta Key Account Manager Jenni Remes sekä Marketing Development Representative Harri Niskala.
Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.
Katso webinaaritallenne: