Mediaseuranta tarjoaa mahdollisuuksia jokapäiväiseen työhön muillekin organisaation toimijoille, ei pelkästään viestinnälle. Usein se on passiiviinen tapa tuottaa tietoa organisaation julkisuuskuvasta.
Muitakin käyttötapoja on ja tässä webinaaritallenteessa kerromme muun muassa:
- Miten mediaseuranta voi toimia asiantuntijatyön tukena, sisällöntuotannon lähteenä, tarjota myynnille liidejä tai tukea sisäistä viestintää.
- Miten mediaseuranta valjastetaan tukemaan laajempaa käyttäjäkuntaa
Asiantuntijana webinaarissa on Liana Technologiesin PR&Media Business Director Joona Haapala ja keskustelua isännöi Webinar Marketing Specialist Harri Niskala.
Tervetuloa mukaan kuuntelemaan mielenkiintoista keskustelua!
Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.
Katso webinaaritallenne: